Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko karppaus hankalaa lapsiperhearjessa?

Vierailija
11.01.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vaikea katsoa, että mitä suuhunsa laittaa, on vähähiilihydraattista tai hiilihydraatitonta. Mutta itselläni syöminen menee usein naposteluksi, kun ei vain ole aikaa istua alas nauttimaan kunnon ateriaa. Osaksi syynä lienee organisointikyvyn puute..Mutta kunhan paino ei silti nouse, ei paljon haittaa.

Vierailija
2/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille ostan leipää ja heille keittelen välillä riisiä ja pastaakin. Itse ruoan suunnittelen niin, että sitä voi helposti jättää sen lisukkeen ottamatta a korvata kasviksilla. Muusit ym. teen kukkakaalista ja siitä pitävät lapsetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muille ruokana sellaista jota en itse syö, teen jotain nopeaa esim. munakkaan itselleni.

Salaatteja on nyt muillekkin enemmän tarjolla, ja muutenkin maukkaampaa ruokaa.

Vierailija
4/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuota mietin että miten onnistuu jos muille laittaa jotain mitä itse ei voi syödä tai sitten jos ei ehdi laittaa mitään niin miten mahtaa käydä. Onko teillä jotain kirjoja mistä reseptejä vai karppausinfosta?

Vierailija
5/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten muutkin ovat todenneet, aterian ydin on karppia ja lisukkeista löytyy sit niitä ei karppejakin vaihtoehtoja. Perunaa ei meillä ole aikoihin syöty, mutta täysjyväpastaa, leipää ja riisiäkin quinon lisäksi toisinaan on tarjolla.

Meillä varsinkin isompi lapsi (4v) syö jo todella hyvin mitä erilaisempia kasviksia ja salaatteja (mistä olen äärettömän ylpeä).

Vierailija
6/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Heikkilän kirja

Näin me keitämme, jossa on monia hyviä ohjeita

mutta enimmäkseen keksin itse reseptejä (laiskuuttani)..

Vierailija
7/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kypsyttelemään ajatusta. Jospa saisin itseäni niskasta kiinni ja pääsisin tavoitepainooni.