hiusten vaalennus meni pieleen, mitäs nyt?
Eli pari päivää sitten vaalensin hiukseni Live XXL-colorin 00A-värillä platinan vaalea (ihan tarkkaa nimeä en muista). Luonnostaan mulla on maantien harmaa tukka jota värjäilty koko ikä, viime aikoina vaalean sävyillä. Mulla oli nyt ennen tota värin laittoa jo omaa hiusta pohjalla pitkälle jonka päällä oli tiheesti hyvin vaaleita raitoja kampaajan laittamana.
Väri siis meni sit ihan keltaseksi eikä todellakaan platinaksi. Oisko mun pitäny tehä viä joku värin poisto ennen tota värjäystä?? Ja mitäs nyt teen et saisin sellasen tuhkaisemma sävyn? Oisko jotain sävytettä minkä vois laittaa päälle? Hopeasampoo mulla on käytössä, mut ei ne ikinä oikeen oo auttanu. Tai pitäskö vetää toinen paketti tota samaa väriä nyt uudestaan päähän, voisko se parantaa väriä? Vai palaiskohan hiukset sit ihanpilalle kun kuitenkin toi on kai aika voimakas käsittely? Apja!!? Haluu ton keltasuuden pois!
Kommentit (26)
Oiskohan sinunkin aika mennä kampaajalle..?
hah sen verran monta kertaa kampaaja pilannut mun hiukset että ei kiitos :D
Kokeile sitruunamehulla pesemistä. Sillä kuulemma saa usein pelastettua/parannettua epäonnistuneet värjäykset. Ainakin ensihätään.
mulla oli ihan musta tukka. tein värinpoiston ensin koko tukkaan tuli tasaisen oranssi, sitten kahdesti lorealin vaaleimmalla värillä ja tuli ihan tasaisen vaalea