Mikä on mielestäsi normaalipaino 162cm pitkälle
Kommentit (20)
riippuen kiinteydestä ja lihasten määrästä jne.
eli 162 cm pitkälle tuo olisi n. 49-65 kg.
jos ei ole erityisen siro tai lihaksikas/roteva.
Sellaiseen bikinikroppaan 50 kilon tienoilla (jos ei ole erikoisen lihaksikas tai muuten roteva raaameiltaan). Normaaliin sopusuhtaiseeen, hoikkaan naiseen 50-60. Lääketieteellisesti terve painoalue jonnekin 65-70 kg asti, mallista riippuen.
ja mulle sopiva paino on siinä 48-52kg
ehkä se peili kuitenkin kertoo. Olen itse samanmittainen kahden pienen lapsen äiti ja painonpudotus on meneillään ja vaaka näyttää n. 65kg, mutta käyn 5krt viikossa salilla ym. ja esim. seistessä ei näy juurikaan minkäänlaista makkaraa vyötäröllä ja vaatekoko on n. 38. Mutta onhan tässä työtä vielä jäljellä kiinteytyksen ja lihasten saamisen parissa. Ja kokonaisuudessaan vartaloni on hyvin sopusuhtainen ja uskallan väittää, että se on tuhat kertaa paremmassa kunnossa nyt kun silloin kun ensimmäisen lapsen jälkeen kun painoin 58kg. Tosin olen lopettanut myös tupakoinnin n. 5kk sitten ja kiloja rapsahti muutamassa kuukaudessa ihan kivasti... ja niitä nyt sitten koitan karistella.
voin sanoa että mun "normaalipaino" on (165cm) 63-65kg. Siinä se pysyy ilman ponnistelua. Haluan painaa 5kg vähemmän, mutta tiedän, että se tarkoittaa sitten lisää liikuntaa ja syömisten vahtimista. Ja olen 28-v kahden lapsen äiti.
ja painan nyt 62kg. Normaalisti painan 58-59kg. (ihanne paino minulle olisi 56, mutta sinne tuskin koskan pääsen:) )
Olen synnyttänyt puolivuotta sitte eli raskauskiloja vielä muutama... kuitenkin kaikki vanhat vaatteet menee jo hyvin päälle. Vaatekokoni on 36-38.
Paino ei minusta kerro hirveästi vaan se kuinka kiinteä on ja millaiset vartalonmuodot omaa. Paino koostuu niin monesta eri tekijästä, ei pelkästään siitä läskistä :)
normaali paino jossa pysyn ilman mitään "toimenpiteitä" on 56
voin sanoa että mun "normaalipaino" on (165cm) 63-65kg. Siinä se pysyy ilman ponnistelua. Haluan painaa 5kg vähemmän, mutta tiedän, että se tarkoittaa sitten lisää liikuntaa ja syömisten vahtimista. Ja olen 28-v kahden lapsen äiti.
kuulostaa tutulle... itse olen ihan vähän lyhyempi mutta sanotaan, että siinä 61-64 painon saa pysymään ilman suurempia ponnisteluja mutta jos haluan olla tavoitepainossani pysyvästi niin se vaatiikiin jo sitten enemmän eli alle 60kg.
katkasi tuo viesti... eli 56 sellainen sopiva paino.
Kiinteä lihaksikas vartalo. Olen urheillut koko ikäni.
Raskaudet molemmilla kerroilla nortaneet painoa yli 30kg. eli 85-89kg mennyt synnyttämään. Ensimmäisen lapsen jälkeen 25 vuotiaana paino putosi nopeasti n. 65 asti josta sitten loput 10 lisäämällä liikuntaa. Mutta vajaassa vuodessa normi paino.
Nyt ikää juuri tuo 33vuotta. Pienempi lapsi vajaa 3kk ja nyt painoa jäljellä tasan 70kg ja on todellakin LIIKAA. Vaikea kuvitella että joku olisi tällä kilomäärällä normaalipainoinen tähän pituuteen. Nyt kun liikkuminen alkaa taas onnistua meinaan kyllä ennen kesää pudottaa ainakin sen 10kg
60-65 on minusta jo ihan kaunis, sopiva paino tähän pituuteen JOS on treenattu ja sopusuhtainen vartalo. Jos ei lihaksia niin silloin tuollakin painolla on vielä aikapaljon ylimääräistä.
Itse en tykkää langanlaihasta tikkuvartalosta vaan esim jaloissa pitää olla muotoa. Luut jos törröttää niin näyttää yhtä kamalalta kuin lievä ylipainokin. Sopusuhtaisuus ja muodokkuus kaunista.
45-62.
Mä olen himpun pidempi ja parhaimmillaan n. 50-54-kiloisena. Alle 50-kiloisena melko ruipelo, 60-kiloisena liian tukeva.
6kk sitten synnyttänyt ja paino on tällä hetkellä n. 57kg. Paino ennen raskautta oli n. 52kg ja olin omasta mielestä hyvässä kunnossa. Kuntosali ja bodypump tuottaa tuloksia.. Nyt olenkin aloittanut kesäksi kuntoon projektin, sen verran inhottaa nämä löllöt..
...mä painan 58 kg. Olen aikalailla lihaksikas ja vaatekokoni on 36. Itse koen, että tämä on ihan sopiva paino :)
typeriä kysymyksiä!! kattokaa peiliin niin kyllä se kertoo totuuden!!
olen kolmen lapsen äiti ja painan 54kg (161 pituus). Painoindeksi 20 tietämissä eli mulla sopivin paino on 52-54kg
Vielä 10 v. sitten pysyin vaivatta painossa 51-52. Sitten on syntynyt kaksi lasta ja paino vaihdellut 49-58 välillä. Kun painoin 58, alkoi jo kertyä vyötärölle liikaa rasvaa.
Olen nyt 35 v. ja huomaan, että painonhallinta on aikaisempaa vaikeampaa.
En ole koskaan erityisesti laihduttanut...en edes lasten jälkeen. Mutta jos paino meinaa karata, niin pitää vähentää herkkuja :o)
itse 163cm ja olen tosi hoikannäköinen 61-kiloisena, nyt raskauden jäljiltä 70kg ja tarkoitus se 10 kg pudottaa.
Itse en vaakaa katsoisi tässä asiassa ollenkaan,peili kertoo sen.
Itse olen 164,5cm ja painan n.50-52kg (en ole vaa:alla käyyt vuoteen mutta samat vaatteet menee mitä vuosi sittenkin)