On mieheltä epäkohteliasta keskeyttää yhdyntä
Vain jos ei itse halua.
Olin baarista lähtenyt jonkun naisen matkaan,
hänen luonaan päätimme alkaa seksiin.
vähän ajan päästä sain orgasmin. Odottelin vähän. Nainen ei tuntunut lopettavan ja heti kohta aloin tuntea oloni epämukavaksi. Pyysin naista lopettamaan. Hän katsoi minua hullusti tyyliin oletko hullu?
No otin yöpöydältä hänen kellonsa ja iskin päähän ja toisella kertaa nenään. Tajusi lopettaa rynkytyksensä.
Puin vaatteet päälle nopeasti. Nainen lateli uhkauksia uhkasi tappaa minut kunhan saa kiinni. Loput vaatteet puin hädissäni rappukäytävässä.
Kommentit (8)
Mies pääsee naisen alta tai otteesta irti omin voimin ilman lyömistä. Naisen heikompana osapuolena on mahdotonta pistää vastaan omin voimin kiinnipitävälle miehelle.
Olisit päässyt tilanteesta ilman kelloa koska olet mies.
jouduit sitä naista kellolla lyömään? Oliko se joku hillitön mörssäri-justiina? Tai siis häh, en tajuu.
Mies pääsee naisen alta tai otteesta irti omin voimin ilman lyömistä. Naisen heikompana osapuolena on mahdotonta pistää vastaan omin voimin kiinnipitävälle miehelle.
Olisit päässyt tilanteesta ilman kelloa koska olet mies.
ärsyttävä jyrsijä. Kunnon mies lopettaa jyystön jos nainen pyytää. Jos ei niin hampsterilta menee hampaat kurkkuun kellolla.
en ole hiiri tai "hampsteri" (hampparin ja hamsterin hybridi) vaan löin sitä tällä:
http://www.casashop.fi/images/Kuvat/vintage/v711-808.jpg
Tasa-arvohan tarkoittaa sitä, että sama asia on mieheltä pervoutta, luuseriutta, epäkohteliaisuutta, pelkuruutta etc
Kun taas naiselta itsekunniotusta, omanarvontuntoa, rohkeutta, modernia seksuaalisuutta ja avarakatseisuutta.
Ihan sama kuin jos ulkona mies katsoo ikkunaan jossa seisoo alaston nainen - mies on pervo tirkistelijä ja nainen joko rohkea leikittelijä tai syvästi loukattu ja häpäisty kärsijä. Jos ulkona nainen katsoo ikkunaan jossa on alaston mies - mies on pervo itsensäpaljastaja ja nainen joko rohkea leikittelijä tai syvästi loukattu ja häpäisty kärsijä.
Sori vaan miehet, teitä on huijattu ettekä enää voi olla oikeassa missään. Nainen on aina joko heikko suojeltava tai rohkea tiennäyttäjä. Mies on ikuisesti kusipää ja seksuaalisesti vinksahtanut.
naisen sisässä. nainenhan olis voinut tehdä arkaluontoisille arvoesineille mitä tahansa.
aivan kuten alkuperäisessä jutussa, jonka päähenkilö oli nainen