Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

xtravaganza- kokemuksia?

Vierailija
10.01.2010 |

Mikä systeemi se on, Painonvartijoiden paranneltu versio? Kannattaisiko liittyä? Nyt tuntuu, että motivaatiota riittää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se läskikin kallista, samaan aikaan ei tule muita ruokamenoja, ne kaikki on sitten siinä:)

Puolen vuoden jälkeen maksut 69e/kk..

Kyllä se painonpudotus palkitsee, vaikaa rahaa meneekin.

Vierailija
2/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin melko hintava 89 ekk( sisältää kuntosalin ja liikuntapalv.) + ravintolisistä alkuun menee vielä n. 200e /kk. Kustannus varmaan liki 300e alkuun/kk, hinta laskee kun on ollut vähän aikaa:)

Jos olet motivointunut, niin kyllä paino tippuu..

Kuka i*iootti maksaa RAVINTOLISISTÄ 200 e/kk??? Tuossa vaiheessa pitäisi hälytyskellojen soida että nyt ei ole kaikki kunnossa, jossain on mätää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siinä syödään pelkää pussiruokaa. Kolme jauhepussia päivässä. Tyäkaveri laihtunut yli 20 kiloa tuolla kuurilla.

Vierailija
4/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vähäenergisiä pusseja syödään aloituspainon mukaan joko 4-12 viikkoa ja sitten siirrytään 1400 kcal ruokiin ja kun painonpudostus on saavutettu, siirrytään ylläpitokaloreihin, aikaa menee paljon uuden ruokavalion ja liikuntatottumusten opetteluun. Kaikki maksaa tietty, niin maksaa myös ylipainosta johtuvat sairauslomat ja elintasosairaudet.

Ryhmän tuki on tärkeää, samoin ryhmätapaamisen, ihan kuin PV:ssa. Onneksi täällä ei punnita mitään ruokia!!!

Vierailija
5/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikossa 8,2 kg noilla pusseilla. Tuli maksamaan 3 x 60 e. Saman verran mulla menee karkkiin ja herkkuihin. Kaikki kilot on pysyneet poissa.

Vierailija
6/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin noin 15 kiloa niilla pusseilla, mutta nyt on tullut kaikki takasin. Sinansa todella tehokas keino laihtua. tuo 15 kiloa meni todella nopeassa ajassa.

En kuitenkaan pystynyt syömään niitä pusseja kuin neljä viikkoa, sillä tuli niin huono olo. Siirryin siihen ruokavalioon ja käytin pusseja vain osittain.

No, kun lopetin laihduttamisen, en pystynyt pitämään painoa, vaan kroppani ikäänkuin huusi ruokaa ja herkkuja. Olenkin tullut siihen tulokseen (monen kokemuksen opettamana), että mulle ei sovi tällaiset nopeat ja tiukat dieetit. Mun kroppa vaan ei niitä kestä. Mun on laihdutettava hiljaa ja rauhakseltaan pienin muutoksin.

Nyt olen "parannellut" itseäni tästä liian tiukasta kuurista. En käy vaakalla ollenkaan. En edes omista sellaista, kun edellinen meni rikki. Vaateista ja mittanauhasta tiedän, ettei se paino enää ole noussut. Nyt olen aloitellut pikku hiljaa ruokavalioni muuttamista kevyemmäksi kasviksilla ja hedelmillä ja jättänyt herkut minimiin.

Olihan siinä hyvää se, että oli se mahdollisuus käydä kuntosalilla ja jumpissa. Siihen olisi kyllä ollut halvempi ostaa se kk-kortti. Mutta mitään ryhmän tai ohjaajan tukea meillä ei ollut. Ryhmän jäsenet ja ohjaajakin muuttuivat keskenkaiken. Ihan rahastusta oli, ainakin täällä.

Vierailija
7/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 10 kg painosta pois vuoden aikana ja vähitellen tavoite häämöttää 75 kilosta 60 kiloon ja vain syömällä vähemmän eli rahaa on säästynyt. Mitähän elimistöstä jää puuttumaan syömällä noita pussijuttuja? Epäilen siis vahvasti näitä markkinoituja dieettejä.

Vierailija
8/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi laihdutti reilu vuosi sitten noita pusseja muistaakseni 10 viikkoa syömällä jotain 19 kg eli ihan hyvä saavutus. Mutta alkuun opettelu meni sitten hyvin, sitten tuli kesä ja olut ja makkara, joista pitää ja nyt vuosi kuurin jälkeen oli painoa tullut takas semmoset 13 kg. Hyvä kuitenkin ett jotain saanut pois, mutta pysyvää ei ollut tuo pudotus. Lisäksi hänellä otti sydämmestä moneen kertaan kuurin aikana ja joutui pari kertaa sairaalaan, kun oli niin huonossa kunnossa...

Vierailija
9/12 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei palaa entisiin tottumuksiinsa. Tottakai ne kilot tulee takaisin, jos syö kuten ennen laihdutusta, oli laidutusmenetelmä sitten mikä tahansa. Tuossa ei luulisi olevan isoa yllätystä kenellekään??

Lisäksi olen kuullut, että kroppa yrittää palautua entisiin mittoihinsa ainakin 1,5 v siitä kun iso muutos on tapahtunut. Vasta sitten kroppa hyväksyy uudet mitat "normaalitilaksi", johon se taas pyrkii muutoksen tullessa palautumaan.

Vierailija
10/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiputin 23kg 10 viikossa ja tästä on jo puolivuotta aikaa ja ei ole tullut yhtään takasin kun olen syönyt terveellisesti enkä mässännyt. En ole ollut mitenkään tiukka ja en ole laskenut edes kaloreita yhtään. Tottakai kilot tulevat takasin jos juo olutta ja syö makkaraa se on ihan päivän selvää. Minulla on kuitenkin on pysynyt kilot pois ihan helpolla kun en ole vain saanut ahmimiskohtauksia jotka taitaa olla monen ylipainoisen ongelma.

Eli on todella hyvä ohjelma ja takuulla laihtuu joka ikinen ja palaamalla normaali ruokavalioon, ei kilot tule takaisin jos ei ahmi ku porsas!

Vierailija
11/12 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/12 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

olen ryhmässä ollut mukanaa 5 kk, painoa pudonnut 14kg ja vielä 5 kg tiputettavaa.

Kiva ryhmä+ ohjaajat.

Kuitenkin melko hintava 89 ekk( sisältää kuntosalin ja liikuntapalv.) + ravintolisistä alkuun menee vielä n. 200e /kk. Kustannus varmaan liki 300e alkuun/kk, hinta laskee kun on ollut vähän aikaa:)

Jos olet motivointunut, niin kyllä paino tippuu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi