Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan käyttänyt ehkäisyä ja silti mulla on vain yksi keskenmeno ja yksi synnytys?

Vierailija
27.05.2008 |

Ja hulvantonta seksiä on tullut harrastettua n. 8 vuotta elämästä ilman ehkäisyä. nyt 8 vuotta parisuhteessa ja vasta yksi lapsi. Klamydia on ollut 14 vuotta sitten

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskenmenoja eikä sukupuolitauteja.

Vierailija
2/8 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole saanut enempää lapsia. Niin, oliko sun viestissä jotain pointtiakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et silleen

Vierailija
4/8 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olen käyttänyt vaikka mitä ehkäisyä, mutta mull aon 11 lasta...

Ihan yhtä "tyhmä" lause kuin tuo sun aloitukseskin! Vai oliko sulla oikeesti joku pointti tossa jutussas?

Vierailija
5/8 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisit ompeluttamaan röörisi umpeen niin ei syntyisi lisää paukapäitä, kyl 11 riittää

Vierailija
6/8 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se 11 lapsen äiti, ehkäisystä huolimatta.

Ei kait se ole mikään yleismaailmallinen totuus ettei ehkäisyä tarvita jos SINÄ et ole tullut raskaaksi! Et vain ole hedelmällinen tyyppi ja sillä hyvä:)

Vierailija
7/8 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harrastanut seksiä kohtuullisen säännöllisesti 17 vuotta. Ehkäisyä olen käyttänyt yhteensä noin neljä vuotta: puoli vuotta pillereitä joskus ennen lapsia ja kolme ja puoli vuotta kierukkaa toisen lapsen jälkeen. Minulla on kaksi lasta, kaksi keskenmenoa eikä yhtään sukupuolitautia. En siis taida minäkään olla erityisen heldelmällinen tyyppi. Kolmas lapsi saa tulla, jos on tullakseen. Kierukka tuli itsekseen ulos ja jos tulen raskaaksi, niin sitten tulen.

Vierailija
8/8 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkäisystä on jopa suurtakin hyötyä joillekin vaikka ap ei sitä tarvitsisikaan! Toiset kun sattuvat olemaan hedelmällisempiä kuin toiset ja se on totuus, jolle ap ei voi mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi