Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SVEA pipo. mikä juttu???

Vierailija
10.01.2010 |

pipihan on ruma kun synti, mutta nuorisolla järjestään se päässä. mikä juttu siihen liitty?

auttakaa tulevien teinien äitiä! kiitos!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihannointia. Tai ainakin minulla tulee aina ensimmäisenä mieleen SVEA-mamma.

Vierailija
2/18 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minulla tulee aina ensimmäisenä mieleen SVEA-mamma.

Kiva idea, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras tapaus Svea-pipoon liittyen on se, kun näin erään pojan (!) käyttävän tavallista mustaa pipoa, johon oli teipattu valkoinen lappu ja tähän lappuun tusilla sutattu isolla: Svea.

:D :P :)

Vierailija
4/18 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras tapaus Svea-pipoon liittyen on se, kun näin erään pojan (!) käyttävän tavallista mustaa pipoa, johon oli teipattu valkoinen lappu ja tähän lappuun tusilla sutattu isolla: Svea.

:D :P :)

Vierailija
5/18 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipihan on ruma kun synti, mutta nuorisolla järjestään se päässä. mikä juttu siihen liitty? auttakaa tulevien teinien äitiä! kiitos!

No tajuat sitten kun lapsesi ovat teinejä. Antaa nuorien olla nuoria, jos ainut "pahe" on kulkea svea-pipo niin aika vähällä pääsee vanhemmat.

Ap:een kannattaisi myös muístella vähän omaa nuorutta ja sen ajan muotia, oliko sen kaunista?

Vierailija
6/18 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tahdo kaupoistakaan enää tuota löytyä, kaikki myyty.

Lapsen luokalla teinit istuu tunneilla ko.pipo päässä. (Niillä tunneilla millä opet antaa pipoa pitää tunnilla päässä. Kaikki opet ei anna pitää ja hyvä niin!)

Vierailija
7/18 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:"D tuli tuossa selattua hakua svea-pipo,ja voin sanoa mikä tää juttu on. Monet teinit nyt haluaa käyttää tätä,ja luulee olevansa tosi "ihkuja" ja "cooleja" ku niil on tälläne svea-pipo. XD Merkkihän se on,mut se ny on huomattavasti halvempi kuin mitä joku aito kunnollinen maailmalla arvostettu merkki. :"D tää on oikeesti vielä pahempaa kuin wesc: ja lacoste-villitys,koska lacosteen vaatteita mullon yksi kappale itsellänikin. Kamala huomata kun kävelee yläasteen käytäviä (kyllä,olen itse kasiluokkalainen) ja melkein joka toisella on sellainen pipo (joka on minun käsityksen mukaan kaiken lisäksi älyttömän ruma). mut pitää vaan päästä esittämään.Itse en kyllä käyttäis vaikka maksettaisi.

Vierailija
8/18 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvä, että teinit käyttävät pipoa. Omassa nuoruudessani niitä ei käytetty.

Vierailija
9/18 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin sellainen neonpinkki tupsupipo, joita silloin ennen sai esim. huoltsikoilta. :/

Vierailija
10/18 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt haukkuko teinimuotia näin. Rumiahan nuo ovat, mutta tuskin täällä paljon kohderyhmän ikäisiä kirjoittelee :)

Moni asia teineillä on aika rumaa näin 20 vuotta sitten teininä olleen näkökulmasta.

Vierailija
11/18 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmilla tytöillä on myös (13 ja 9-vuotiailla). Mun silmään se on aika karsea kasaripipo mutta mitäpä mä nykymuotiin sekaannun. Jos tykkäävät niin sen kun käyttävät :)

Vierailija
12/18 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jaa mä kyl tykään svea pipoist ja haluisin semmsen harmaan tai pinkin mut ne on kyl pikkasen kalliita ;)

Vierailija
13/18 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet teinit nyt haluaa käyttää tätä,ja luulee olevansa tosi "ihkuja" ja "cooleja" ku niil on tälläne svea-pipo. XD

Vierailija
14/18 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet teinit nyt haluaa käyttää tätä,ja luulee olevansa tosi "ihkuja" ja "cooleja" ku niil on tälläne svea-pipo. XD

se, että teineillä on jotain muoti-ilmiöitä! Ne naurettavat pellet! Kyllä typerää pitää jotain pipoa. Ei nykynuoret tajua mistään mitään. Minun nuoruudessani sentään paleltiin yksilöllisesti paljain päin.

Vierailija
15/18 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että teineillä on jotain muoti-ilmiöitä! Ne naurettavat pellet! Kyllä typerää pitää jotain pipoa. Ei nykynuoret tajua mistään mitään. Minun nuoruudessani sentään paleltiin yksilöllisesti paljain päin.

Vierailija
16/18 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaläpälliset (pikkulastenhattujen näköiset) hatut ovat myös kovasti muodissa.

Vierailija
17/18 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen piti olla juuri määrätynlainen.

Tai piti olla haisaappaat ja lahkeet siinä takana.

Tai retu-tossut.

Nuoriso onneksi pitää edes jotain pipoa. Me coolina liftattiin tulipalopakkasessa tiukat farkut jalassa ja ohkanen takki päällä ja ei missään nimessä pipoa ollut päässä.

Vierailija
18/18 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 8 ja 10-vuotiailla on tuollaiset(niin kuin koko luokallansa).

Aika halpa juttu, 20 e piposta. Ihan mielelläni maksoi, kun tiesin että tykkäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi