Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutisostaja, koetko hankalaksi maksaa eri henkilön tilille kuin myyjän?

Vierailija
10.01.2010 |

Siis jos itse myisin omalla tunnukselle, mutta en voi tilillepanoja omalle tililleni sossun toimeentukihakemusten takia ottaa ja ohjaisinkin ostajaa maksamaan miesystäväni tilille.

Ainoa lisävaiva olisi, että ostajan pitäisi ilmoittaa minulle maksusta sähköpostilla, niin tietäisin karhuta rahoja ukoltani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan huomaisi edes ihmetellä.. Mutta saatko ne todella sitten miesystävältäsi.. Ennemmin avaa eri tili mutta eihän nuo kirppikset ole mitään veronalaista tuloa, miten niitä voidaan sossussa laskea..?! Ei kai sulla nyt kuitenkaan useita kymmeniä kauppoja kuussa ole.

Vierailija
2/3 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tilillepanot ovat sitten miinusta toimeentulotuesta, vaikka olis 5€/kerta.

Miesystäväni kyllä antaa mulle rahat, kun laitan ehdoksi ettei sitten saa tavata yhteisiä lapsiamme jos niin pahaksi epäluottamus äityy.

Ei mulla ole kuin noin 20 tuotetta, joita ei kannata kaupata tavis kirpputorilla, koska huutiksessa niistä saa 200-300% paremman hinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pankki alkaa ihmettelemään/ kyselemään niin sanot, että haluat säästää.

varmaan huomaisi edes ihmetellä.. Mutta saatko ne todella sitten miesystävältäsi.. Ennemmin avaa eri tili mutta eihän nuo kirppikset ole mitään veronalaista tuloa, miten niitä voidaan sossussa laskea..?! Ei kai sulla nyt kuitenkaan useita kymmeniä kauppoja kuussa ole.