Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Jaa et taida vielä 16 olla..."

Vierailija
10.01.2010 |

sanoi teatterin naulakonhoitaja eilen minulle :). Vastasin vain että lisääpä tuohon vielä viisi vuotta niin alat olla lähempänä totuutta ja nainen hämmästyi, että näytän nuoremmalta kuin hänen teini-ikäiset tyttärensä. Oli kyllä aika absurdi tilanne, näytin sentään varsin väsähtäneeltä kotiäidiltä mielestäni!

Onko muille sattunut vastaavaa tai päinvastoin kenties?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on useaan otteeseen kysytty papereita viimeisen vuoden aikanakin. Tupakkaa ostaessa lähinnä (en polta itse, mutta miehelle joskus ostan). Kai siitä voi olla ihan tyytyväinen. Samoin jos liikun 19-v. siskon kanssa, mennään esim. jonnekin festareille, multakin saatetaan kysyä paperit... Silloin kyllä tuntuu, että ihan kohteliaisuudesta kysyvät :) Tai sitten sisko osaa meikata mut hehkeäksi :)

Vierailija
2/3 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko. Omistan sen verran "lapsellisen" pärstän ettei kukaan usko minun olevan lähelläkään täysikäistä. Kaupassa varsinkin kassaneidit nolostuu kun huomaavat pyytäneensä henk.todistusta 26 vuotiaalta jolla on kaiken lisäksi 2 lasta mukana xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden vuoden heitto ole mitenkään epätavallista, mullekin parikymppisenä sanottiin, että "joo näytät nuoremmalta kuin mun 16-vuotias tytär" ja sellaista. Nyt kun olen 27 niin arvellaan taas parikymppiseksi ja kysytään papereita, kuten monella kaverillanikin. Sitten on ehkä vähän outoa, jos on 35 ja luullaan 20 v nuoremmaksi.