Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nintendo ds lite vai PSP? Kumpi olisi parempi ja mitä eroa noilla?

Vierailija
10.01.2010 |

Päädyimme ostamaaan tytöllemme 7 v synttärilahjaksi nintendo ds liten. Emme tienneet että on joku psp myös. Mitä eroa noilla on? Kumpi olisi parempi. Mitkä olisi hyviä pelejä ja mistä ne kannattaisi ostaa? Paljonko pelit maksaa? kannattaako ostaa käytettynä?

Liuta siis kysymyksiä tietämättömiltä :)

Kiitos :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ds noista parempi. Paras kuitenkin ipod touch, joka onkin vienyt dsltä markkinoita.

Vierailija
2/3 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille Nintendo ds-koneille on enemmän innovatiivisempia, erilaisempia ja sellaisia "tyttöjen" pelejä. PSP:n pelit on enemmän niitä poikien typeriä räiskintäpelejä, tosin on sillekin joitakin kivoja, kuten Locoroco.

Itse sain siskolta joululahjaksi Nintendo DSI:n ja olen siihen ihan pähkinöinä! :) (Ikä 35v) DSI on uusin versio noista DS-koneista, siinä on isommat ja kirkkaammat näytöt sekä kamerat, joita varmasti tulevissa peleissä tullaan hyödyntämään.

Tähän mennessä olen tykännyt noista Legon erilaisista peleistä (mulla on Batman ja Indiana Jones), Zelda-peleistä (DSlle ilmestynyt 2 erilaista), Scribblenauts (joka nyt mun ehdoton suosikki, se jopa käännetty suomeksi, ikörajaksi jostain syystä laitettu 12v, en tiedä miksi, ei ole väkivaltainen tai mitään, ihan koko perheen peli), Chrono Trigger. Nintendogs kuulemma myös hauska, siinä kasvatetaan koiranpentua. Samoin CookingMama onkiva peli ja ne erilaiset musiikkipelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikonetta ei kannata ostaa käytettynä, koska monia pelejä ohjataan DSIssä kosketusnäytöllä ja jos ollut kovassa käsittelyssä, voi olla käytetyssä kulunut.

Pelit maksaa 30-50 euroa uusina. Tarjouksia kannattaa metsästää, samoin hyödyntää pelikauppojen tarjontaa eikä vain marketteja.

Pelejä voi hyvin ostaa käytettynä, mutta älä ostaa mistään huutiksesta vaan pelikaupoista. Ne ovat testanneet käytetyt pelit ja takaavat, että ne toimivat. Käytetynkin saa palauttaa, ellei toimi.

Hauskoja mutta vanhempia pelejä ei saa kuin käytettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi