Suosittele Hyvää jumppa (rääkki) DVD:tä. Nyt lähti läskit...
Tammikuiseen tapaan on jälleen kiinteytysprosessi hyvällä suunnitteluasteella. Aiemmat kiintytyssessiot ovat tyssänneet jumppaan pääsyn hankaluuteen. Kerta vko-kerta 2 viikossa ei juurikaan kroppaa muokkaa.
Nyt aiemmasta viisastuneena olen päättänyt jumpata kotona. Itsekseen jumppamiseen kaipaan kuitenkin jonkun ohjaajan tv ruutuun.
Kerro, mikä oli paras mahdollinen hiki-jumppa-rääkki DVD (ilman pitkiä liirumlaarumeita)?
Taustaa vielä sen verran, että olen harrastanut astangajoogaa, pilatesta. Ilmeisesti lihaskunto, notkeus edelleen melko hyvä. Kokeilin äsken jonkun lehden välissä tullutta Tehokas Pilates DVD:tä ja se oli tosi lälly.
Kiitos vinkeistä :)
Kommentit (6)
Aerolates. http://cdon.fi/elokuvat/aerolates-416657
Mulla on se ja on tosi tehokas, niin tehokas, etten enää ehkä viitsi tehdä sitä läpi ollenkaan ;)
ja Wii Fit plus peli ;D Se on kaiken lisäksi niin kivaa että siihen jää koukkuun!
liian hidastempoinen, lataillee ja saa odotella se personal trairerin löpinöitä. Oli kyl aivan turha ostos. Toivottavasti muksut siitä joskus innostuu
oikeasti kunnon lämmön päälle? Onko jumpan loputtua aivan rätti-poikki-puhki?
"tehokkain rasvanpoltto-ohjelma", kuten lupaa. Lopussa keskitytään vatsalihaksiin, ensin aerobista + kokovartalon lihastreeniä. Rankkuus siippuu tietty omasta kunnosta ja siitä, miten tunnollisesti tekee kaikki liikkeet. Kohtalaista koordinaatiokykyä edellyttää, muuten menee sekaisin.. Ohjelma on myös hauska - jos siis tykkää rasittaa kroppaansa.
Kait joku muukin jumppailee kotosalla.
Olisi myös kiva, jos listalle tulisi myös niitä kehnoja versioita.