Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele Hyvää jumppa (rääkki) DVD:tä. Nyt lähti läskit...

Vierailija
10.01.2010 |

Tammikuiseen tapaan on jälleen kiinteytysprosessi hyvällä suunnitteluasteella. Aiemmat kiintytyssessiot ovat tyssänneet jumppaan pääsyn hankaluuteen. Kerta vko-kerta 2 viikossa ei juurikaan kroppaa muokkaa.

Nyt aiemmasta viisastuneena olen päättänyt jumpata kotona. Itsekseen jumppamiseen kaipaan kuitenkin jonkun ohjaajan tv ruutuun.

Kerro, mikä oli paras mahdollinen hiki-jumppa-rääkki DVD (ilman pitkiä liirumlaarumeita)?

Taustaa vielä sen verran, että olen harrastanut astangajoogaa, pilatesta. Ilmeisesti lihaskunto, notkeus edelleen melko hyvä. Kokeilin äsken jonkun lehden välissä tullutta Tehokas Pilates DVD:tä ja se oli tosi lälly.

Kiitos vinkeistä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait joku muukin jumppailee kotosalla.

Olisi myös kiva, jos listalle tulisi myös niitä kehnoja versioita.

Vierailija
2/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerolates. http://cdon.fi/elokuvat/aerolates-416657

Mulla on se ja on tosi tehokas, niin tehokas, etten enää ehkä viitsi tehdä sitä läpi ollenkaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Wii Fit plus peli ;D Se on kaiken lisäksi niin kivaa että siihen jää koukkuun!

Vierailija
4/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian hidastempoinen, lataillee ja saa odotella se personal trairerin löpinöitä. Oli kyl aivan turha ostos. Toivottavasti muksut siitä joskus innostuu

Vierailija
5/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kunnon lämmön päälle? Onko jumpan loputtua aivan rätti-poikki-puhki?

Vierailija
6/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tehokkain rasvanpoltto-ohjelma", kuten lupaa. Lopussa keskitytään vatsalihaksiin, ensin aerobista + kokovartalon lihastreeniä. Rankkuus siippuu tietty omasta kunnosta ja siitä, miten tunnollisesti tekee kaikki liikkeet. Kohtalaista koordinaatiokykyä edellyttää, muuten menee sekaisin.. Ohjelma on myös hauska - jos siis tykkää rasittaa kroppaansa.