Miksi olet juuri nyt täällä?
Kyselen vaan, että onko monella tapana istua illat täällä? Mä olen sattumalta yksin tänään ja keksin tulla tänne tutustumaan. Mikäs tässä, kyllä aika ainakin rientää lukiessa :-D
Kommentit (12)
Valvon siis tänä yönä mahdollisimman pitkään että saisin huomenna nukuttua kunnolliset päiväunet.
ei oikein nukuta vielä. fiksumpaa olisi nyt vetää hirsiä kun vauvaa saapi yöllä imettää. tai löhötä vaikka tuon miehen kainalossa. mutta netissä vaan surffataan. vauva-sivuilla käyn useamman kerran päivässä, mikäli kone auki.
kujertelee tyytyväisenä sylissä, mutta kun lasken alas, niin kiljuu suoraa huutoa. :(
Arkisin menen aikaisin nukkumaan. Viikonloppuisin otan omaa aikaa iltaisin/öisin. Enkä tod. istu tuijottamassa av:ta, teen paljon siinä sivussa. (esim. seuraan muutamaa muuta nettisivua, laskostan ja silitän pyykkiä ja vilkuilen telkkaria. Äsken järjestin pöytälaatikot pitkästä aikaa...)
koska kello on 2h taaksepäin Suomen aikaa, ja pidetään pubi vapaata iltaa/kuukautta.
sydän vähän niin kuin särkyi tänään, kun ihana suhde tuli päätökseen. ei siis minun aloitteestani: mies ei rakasta mua enää. olen aina rakstanut häntä enemmän kuin hän minua, mutta jaksoin itsepäisesti toivoa, että hänenkin tunteensa syvenisivät. tänään järki pääsi pinnalle, ja näin vihdoin, että elätän ihan turhaa toivoa. hän haluaa pois, joten pakko antaa lähteä.
sattuu. itken. ei oo kiva olla yksin. tuun siksi vaikka tänne, ajattelemaan jotain muuta, edes pieneks hetkeks.
on juhlimassa. Otan omaa aikaa yöllä usein. Yleensä lueskelen tms. mutta tänään olen hengaillut netissä. Täällä ja lukenut blogeja.
tyhjentämään tuhkaluukku ja sit nukkumaan, mutta täällä mä vaan roikun...
Ja tuo tuhkaluukku ei sitten ollut mikään eufemismi, vaan ihan oikea pönttöuunin tuhkaluukku!