Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella oksennustauti, paljonko pitäisi saada tunnissa nestettä?

Vierailija
09.01.2010 |

Itse asiassa oksentanut kerran oikein kunnolla vain puolenpäivän aikaan, sen jälkeen juonut ehkä 3.5 dl koko iltapäivän/ illan aikana. Nukkuu.

En ole kovin huolissani, koska ei ole enempää oksentanut eikä ole ripulia, mutta ei toisaan ole pissannut sitten aamun.

Tuo virtsaamisen poisjäänti taisi indikoida alkavaa kuivumista...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta pissaa pitäisi tulla. Vai onko kuumettakin?

Nyt tarjoot ihan mitä lapsen tekis mieli, mehujäätä, pillimehua, pilttiä, pelkkä vesi ei riitä, limsoja ei suositella, eikä maitoa, paitsi ijos imettää - jatketaan sitä normaalisti.

Vierailija
2/5 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuivumisen vaara ole niin kova että pienikin määrä riittää mut jos alkaa usein oksentamaan etkä saa menemään mitään nestettä ni sitten vaan päivystykseen heti.mulla 4 lasta ja jokasella ollut rota todella kovana ja kyllä sen huomaa koska on lähdetävä.omasta oksennustaudista muistan että en juonut mitään koska kaikki tuli ulos ni autto että oli juomatta mitään mutta lapsella eri asia...jaksuja,tiedän että on kamalaa miettiä että onka kaikki hyvin vai pitääkö jo lähteä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenä-mahaletkussa, kun oksennustauti oli niin raju, että teelusikallinen nestettä sisään aiheutti oksennuksen jossa tuli desi nestettä ulos. Mies hoiti lasta, lähdin viemään suoraan hoitoon kun tulin kotiin ja näin tilanteen.

Silloin just neuvontapuhelimesta sain tuon ohjeen, että virtsaa pitää tarkkailla.

sitä mäkin ajattelin, että ei kai se yhdestä oksennuksesta voi kuivua, annoin puoi tuntia sitten panadolia kun huomasin että ON kuumetta.

Itse asiassa mua kyllä aina stressaa tää... miten niin voi huomata koska pitää lähteä, kun lapsi nukkuu sydänyöllä, että pitäiskö lähtee vai ei...

Vierailija
4/5 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lapsen äiti, kaikilla on ollut rotavirus, esikoisella ja tällä kuopuksella todella rajuna tautina....

luulisi munkin osaavan nämä asiat jo, mutta silti rassaa tässä kun istuu ja katsoo kellosta koska pitää taas käydä juottamassa.

Vierailija
5/5 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku lapsen vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi