Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mikäs vaihe pojilla on silloin 3-6v kun tytöillä on prinsessakausi?

Vierailija
09.01.2010 |

Ja mistä asiasta poikia pitää tuolloin kehua jos tyttöjä pitää ihastella upeudesta ja kauneudesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavuudesta, voimasta, kekseliäisyydestä...

Vierailija
2/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten näillä Bagukaneilla, istuu ja laskee rahojaan... Tykkää kun kehtaan hänen potkuja, hyppyjä, kertoo paljon satuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annapa niille kasa koruja ja huiveja ja sano että ne on merirosvojen aarteita niin aivan innoissaan pukeutuvat ja keimailevat peilin edessä.

Vierailija
4/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjaa tytölle jos pelkästään kauniiksi kehutaan.

Vierailija
5/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku kasvatusteoria vai mikä? Mä ainakin pidän asiana kehua prinsessatyttöjä myös fiksuudesta, hyvistä piirustuksista, rohkeudesta jne.

Mutta ainakin omilla pojillani alkoi sellainen maskuliininen kausi, jossa pidetään kovaa ääntä ja kilpaillaan nopeudesta, vahvuudesta jne. Tuossa vaiheessa kuvaan tulivat myös kaikenlainen taisteluinnostus, pyssyt, miekat jne.

Vierailija
6/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, että tyttöjen prinsessaikä kestää 0-99:n. itsellä ei ainakaan vielä oli.

t. 40v.

Ja poikaani kehun voimasta, komeudesta....yleensäkin aivan kaikesta, kun on niin mahtava sälli; ilmetty isänsä. ;-))

Vierailija
7/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän loukkaantuu, jos joku kutsuu prinsessaksi. Ärsyttääkin joidenkin tapa käyttää "prinsessaa" tytön synonyyminä. Prinsessoihin kun yhdistyy myös turhamaisuus, nirppanokkaisuus yms., eikä kaikki tytöt halua sellaista leimaa...

Vierailija
8/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessan vastakohta on prinssi, ritari. Joku supersankari.

Esikoinen innostuu roboottijutuista.

Mutta kyllähän kaikki ollaan yksilöitä, itse olen pienenä innostunut enenmpi sota-jutuista kuin jostain rinsessa- kaavuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme