Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Käytkö baarissa?

Vierailija
09.01.2010 |

Jos kyllä, miksi ja mitä teet siellä?

Jos et, haluaisitko ja miksi et?

Ja kuvaile vielä vähän elämäntilannettasi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyllä, miksi ja mitä teet siellä?

Jos et, haluaisitko ja miksi et?

Ja kuvaile vielä vähän elämäntilannettasi.

Tavallisesti käyn, juttelemassa kaverien kanssa ja juomassa alkoholia. Se on minusta kivaa ja rentouttavaa. Tykkään baareista.

Mutta juuri nyt en, koska olen raskaana.

Elämäntilanne? Yhden lapsen äiti, perheeseen kuuluu siis minä ja lapsi.

Vierailija
2/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis juuri nyt en käy, koska olen raskaana. Tai varmaan sinäkin aikana tulee joskus käytyä, mutta rehellisesti sanottuna jotain siitä puuhasta uupuu kun itse ei juo. Mieluummin nyt keksii jotain muita tapoja tavata ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy, mulla on kohta 8-viikkonen vauva. nuorempana kävin kohtuudella noin kerran kuussa. sitten alkoi muut jutut kiinnostaa. sen jälkeen kun päätettiin että vauva saa tulla en ole käynyt. ei kun kävin kerran pyörähtämässä, ja taisinpa olla silloin jo raskaanakin. :)

Vierailija
4/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käynyt edes nuorena. Miksi en? No siksi, että se on minusta tosi typerää ja tylsää. Mieluummin tapaan kavereita kotonani, heidän kotonaan tai vaikka kävelylenkillä. Olen suurperheen nelikymmpinen äiti.

Vierailija
5/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuola tulee aika-ajoin käytyä.

Joskus aikaisemmin kävin viikoittain,mutta näistä kerroista olin usein ihan selvinpäin. Silloin käytiin ihan vain tanssimassa ja tapaamassa tuttuja ja kavereita. Ja toki olin silloin sinkku.

Nykyisin käyn harvemmin. Mutta silloin kun käyn on kivaa tavata kavereita, vaikka ei se juttelu sielä kovinkaan henkevää ole. Kävin myös raskaana ollessa kuskin roolissa ja viihdyin ihan hyvin. En ole koskaan kokenut pakottavaa tarvetta kännätä baarissa ollessa. Mutta enää en koe niin välttämättömäksi käydä edes kuukausittain. Olen avoliitossa asuva yhden lapsen äiti.

Vierailija
6/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon lapsettomia ystäviä, jotka käyvät vielä aika paljon bilettämässä baareissa. Joskus, jos on jotkut erityiset juhlat tai vietetään tyttöjeniltaa tms., tulee lähdettyä mukaan.

Ihan hauskaa yleensä on! Tanssia, juoda drinksuja ja tavata ihmisiä! Sanotaan nyt näin, et jos menee noin 1,5 kuukautta etten ole käynyt missään, alkaa menojalka jo todella vipattaa! :)

Olen 33-vuotias avioliitossa oleva kahden lapsen kotiäiti.

Vierailija
7/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvänsä baarissa katselemassa miehiä ja testaamassa, onko viehätysvoima tallella?

En tarkoita sitä, että aikoisi pettää puolisoa, vaan vähän flirttailla tms.

ap

Vierailija
8/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta vastaan ensin alkuperäisiin:

Käyn silloin tällöin, aika harvoin omasta mielestäni. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, tai kolmessa.

Ennen mentiin tanssimaan, nykyään enemmänkin istumaan kavereiden kanssa, juttelemaan ja ottamaan olutta.

Olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti.

Tuosta miesten huomiosta, onhan se kivaa, jos mua edelleen huomioidaan, mutta en mä sen takia baariin mene. Ihan samalla tavalla mä saan niitä katseita vaikka kaupassa. ;) Useimmiten mieheni on mukana istumassa iltaa, mutta vaikkei olisikaan, flirttailu tuntuisi jotenkin hölmöltä. Pidän enemmän ihan rehellisestä ajatusten vaihdosta tuntemattomienkin kanssa.