Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni ei anna tehdä töitään rauhassa

Vierailija
09.01.2010 |

Olen eilisestä iltapäivästä lähtien yrittänyt siivota kotona kutsumiani vieraita varten. Kutsuin vieraita, omia sukulaisiani tosin, auttamaan itseäni tietyssä työtehtävässä. En kertonut asiasta kuin vasta illalla vaimolleni, koska aiemmin kerrottuna olisin joutunut riitelemään asiasta tasan tähän päivään asti ja ylikin, jolloin hän olisi lapsillemme haukkunut niin minut kuin sukunikin. Pahimmillaan käyttänyt todella alatyylistä kieltä puhuessaan mm. lastemme mummosta l. äidistäni lapsillemme.

No illalla sitten käveli perässä kitisemässä ja raivoamassa ja sai minut sitten luopumaan siivouksesta, että ei tarvitse lasten kuullen tapella. Poika oli ja alkanut stressaantua pyörien huoneista toisiin laulaen "iloa kaikille, iloa kaikille.."

5.40 heräsin sitten aamulla tekemään edes jotain pientä, mutta eikös tuo emäntä tullut jo mieltään osoittamaan. En ymmärrä mikä mättää? Olen tottunut siihen, että en saa sukulaisiani kotiimme kutsua, koska tästä on aivan käsittämätön vaiva vaimolleni. Hänen mielestään siis. No nyt kun sitten itse olisin tehnyt, ja teenkin edes silauksen, siivon ja tarjoilut sun muut passailut, niin ei sekään käy. Mistä tällainen käytös voi johtua? Jos en saa astua hänen tontilleen, niin miksi sitten aina mäkättää siitä että en auta kotitöissä? Vaimoni muuten on kotiäiti, joten ehkä hän luulee muiden odottavan täällä olevan kaiken aina tiptop.

Itse ottaisin ilomielin apua väillä vastaan omissa töissäni, niinkuin nytkin teen, oli kotona tiptop tai ei. En ymmärrä ristiriitaa siinä, että odotetaan apua varsin vähäisissä kotitöissä, mutta silti niitä ei saa tehdä.

Luulisi jokaisen äidin olevan iloinen, jos omat lapsensa saavat ikäistään seuraa serkuistaan ja jos mies vielä laittaa kodin järjestykseen. Sairasta käyttäytymistä tuollainen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eilisestä iltapäivästä lähtien yrittänyt siivota kotona kutsumiani vieraita varten. Kutsuin vieraita, omia sukulaisiani tosin, auttamaan itseäni tietyssä työtehtävässä. En kertonut asiasta kuin vasta illalla vaimolleni, koska aiemmin kerrottuna olisin joutunut riitelemään asiasta tasan tähän päivään asti ja ylikin, jolloin hän olisi lapsillemme haukkunut niin minut kuin sukunikin. Pahimmillaan käyttänyt todella alatyylistä kieltä puhuessaan mm. lastemme mummosta l. äidistäni lapsillemme. No illalla sitten käveli perässä kitisemässä ja raivoamassa ja sai minut sitten luopumaan siivouksesta, että ei tarvitse lasten kuullen tapella. Poika oli ja alkanut stressaantua pyörien huoneista toisiin laulaen "iloa kaikille, iloa kaikille.." 5.40 heräsin sitten aamulla tekemään edes jotain pientä, mutta eikös tuo emäntä tullut jo mieltään osoittamaan. En ymmärrä mikä mättää? Olen tottunut siihen, että en saa sukulaisiani kotiimme kutsua, koska tästä on aivan käsittämätön vaiva vaimolleni. Hänen mielestään siis. No nyt kun sitten itse olisin tehnyt, ja teenkin edes silauksen, siivon ja tarjoilut sun muut passailut, niin ei sekään käy. Mistä tällainen käytös voi johtua? Jos en saa astua hänen tontilleen, niin miksi sitten aina mäkättää siitä että en auta kotitöissä? Vaimoni muuten on kotiäiti, joten ehkä hän luulee muiden odottavan täällä olevan kaiken aina tiptop. Itse ottaisin ilomielin apua väillä vastaan omissa töissäni, niinkuin nytkin teen, oli kotona tiptop tai ei. En ymmärrä ristiriitaa siinä, että odotetaan apua varsin vähäisissä kotitöissä, mutta silti niitä ei saa tehdä. Luulisi jokaisen äidin olevan iloinen, jos omat lapsensa saavat ikäistään seuraa serkuistaan ja jos mies vielä laittaa kodin järjestykseen. Sairasta käyttäytymistä tuollainen.

ja kuunella tollaista käytöstä.Oma mies ei siivoa ollenkaan,muuten kova järkkäämään vieraita meille ja saunojia.Ilmeisesti tuosta teidän riitelystäkin poikanne on alkanut tressaamaan.Kannattaisko vaimon kanssa laittaa uudet "pelisäännöt" ja muija on hiljaa ja kerro miltä sinusta tuntuu,pistä se miettimään omaa käytöstään.

Vierailija
2/2 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan ex-ukolleni, joka kutsui meille vieraita ja ilmoitti siitä edellispäivänä klo 18. Oletkohan samaa maata, se tosin järjesti minun luottotietonikin pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla