Mistä tunnistaa amfetamiiniriippuvaisen äidin?
Kommentit (11)
tämä hiukan yli 3-kymppinen nainen käy kierroksilla koko ajan, valvoo yöt ja on suunnattoman touhukas ja energinen aina. Hänen miehensä ja lähipiirinsä käyttää amfetamiinia. Lapset on kyllä hyvin hoidettuja ja ihania, vaikka ovat melkein aina hoidossa.
Ap
näkyjä, tunto- ja kuuloaistimuksia, hikoilua, sydämen tiheälyöntisyyttä, sekaisin oleva vuorokausirytmi, laajentuneet silmäterät
siis jos tiedät että mies käyttää kamaa ja lasten kanssa saman katon alla, niin mikset ole ilmoittanut lastensuojeluun? Kuulostaa todella epäilyttävältä tuo äidinkin käytös. Harvemmin kai pariskunnasta toinen osapuoli pystyy olemaan käyttämättä. Siis todari siihen että käyttävät molemmat on erittäin suuri. Tee jotain!
Eikä heillä ole mitään riippuvuutta. Hanki oma elämä ja lopeta muiden kyttääminen!
olipa paljon sanottu..
Eikä heillä ole mitään riippuvuutta. Hanki oma elämä ja lopeta muiden kyttääminen!
Tai onhan se vissiin yks merkki mut laajentuneet pupillit voi olla vaikka ei olis mitään vetänytkään.
Jaaha. Se on kuitenkin luokiteltu erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi. No siitäpä sitten vaan.
kyllä käyttäjiä on enemmän kuin psykoosissa olleita.
taidat sitten itse käyttää? En voi kuvitella että muunlainen ihminen voi väittää noin!
Olen itse nuoruudessani kys. ainetta muutamat kerrat kokeillut, ja juu, kai sitä jaksaa kotinsa aineissa kuurata, pitää kulissit kunnossa, mutta tuskin jaksaa olla aidosti läsnä lapsille, ja laskuthan tulee aina, siinä sitä sitten pelätään olemassa olevia vaaroja (=sekopaiset käyttäjät) ja kuvitteellisia harhoja...
Pitääkö niiden lasten vanhemmat huostaanottaa? Varmaan olisi vanhemmille helpotus
toisissa taas laajentuneet..kannattaa goolata! Mutta kamalaa, kerro lisää, onko lapsi huonosti hoidettu?