Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jon&Kate+8,oletteko katsoneet??

Vierailija
08.01.2010 |

Yllätyittekö kun kuulitte,että he ovat eronneet?? Minä en. Minusta he ovat ihmisinä hyvin erinlaisia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aaakkosjärjestyksessä. En ole ohjelmaa juuri katsonut mutte sen vähän mitä olen, tuntui että siinä on kaksi lammaskoiraa ajamassa kokoon laumaa. Ne lapset oli LAUMA. Ei yksilöitä. Olisi varmaan pitänyt katsoa enemmän havaitakseen jonkun henkilökohtaisen siteeen lapsiin.

Tälläinen kommentti on juuri niiltä ihmisiltä,jotka ITSE osaavat kaiken!!! Jos sinulla olis 8 lasta ja tuon ikäisiä niin kerroppa kuinka yksilöllisesti oikein ehtisit itse lasten kanssa kaiken normaali rutiineiden ohessa hoitaa. Hyvä kun ehtivät kaiken normaali rutiinit suorittamaan.

Vierailija
2/11 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntui et se teki mitä käskettiin vaan ohjelman takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lemppareista, koska meillä on myös monikkoperhe, mutta ei noin suuri. Miksi ovat eronneet? Minulle oli yllätys ja olen jopa vähän järkyttynyt siitä, kun kuulin asian nyt! Miksi ovat eronneet ja miten ovat järjestäneet perheasiat? Kerro lisää, please!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/11 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä Kate oli kamalan kireä, kauhea haloo siitä että oli pari menoa samalle päivälle, ja Jon vähän ulkopuolisen oloinen

tiesin katsoessani että ovat eronneet ja sen pystyi hyvin ymmärtämään

Vierailija
5/11 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin yhden jakson mutta en muista minä päivänä tulee.

Vierailija
6/11 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aaakkosjärjestyksessä. En ole ohjelmaa juuri katsonut mutte sen vähän mitä olen, tuntui että siinä on kaksi lammaskoiraa ajamassa kokoon laumaa. Ne lapset oli LAUMA. Ei yksilöitä. Olisi varmaan pitänyt katsoa enemmän havaitakseen jonkun henkilökohtaisen siteeen lapsiin.

Tälläinen kommentti on juuri niiltä ihmisiltä,jotka ITSE osaavat kaiken!!! Jos sinulla olis 8 lasta ja tuon ikäisiä niin kerroppa kuinka yksilöllisesti oikein ehtisit itse lasten kanssa kaiken normaali rutiineiden ohessa hoitaa. Hyvä kun ehtivät kaiken normaali rutiinit suorittamaan.

menee rutiinien suorittamiseen. Miettikää nyt, esim iltapesut, yksi lapsi 10min x 6, johan siinä tunti vierähti + ne kaksi isompaa. Syöttämiset, vaipan vaihdot ja pitäähän niille ruokakin väsätä. Monikkolapset vielä on kehityksestä yleensä jäljessä, esim. tuttavaperheessä kolmoset ja oppivat kävelemään siinä 1,5 - 2v paikkeilla, muista taidoista puhumattakaan.

Vierailija
7/11 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miltä kanavalta?

Vierailija
8/11 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusinta lauantaisin alkuillasta.

Vierailija
9/11 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitajan kanssa.

Tässä vilmissä hyvä sketsi (feikkileffa) parista nykyään.

Vierailija
10/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelin miksi he tekivät erostaan niiin julkisen

Vierailija
11/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset