Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä minä odottelen maanantaista aborttia.

Vierailija
08.01.2010 |

Nyt tarvii kyllä kännit. eipä tässä millään mitään väliä enää ole.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ET VOI PITÄÄ ITSE NIIN ANNA ADOPTOITAVAKSI!!!!!!!!!!!!!

mistä teitä ääriryhmän edustajia aina piisaa..? Ei todellakaan ole helppoa odottaa ei-toivottua lasta ja antaa sitä pois ja Selvitä Siitä Ilman Vaurioita! Samoin se poisannettu lapsi kärsii myöhemmin. Vaikka saisi miten ihanan ja rakastavan perheen, kaikkien tutkimusten perusteella adoptoitu lapsi kärsii hylätyksi tulemisesta.

Vierailija
2/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinne yhtäkkiä ilmaannu juuri ennen syntymää. Olet tekemässä nyt päätöstä toisen ihmisen hengestä ja kropasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin koitahan olla äiti äläkä keskity juopotteluun... Tai kohta ei oo yhtään lasta. Tosin sehän vois olla ihanneolotila, eivät olisi haitaksi.

Vierailija
4/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat kyllä vielä yhden. Älä tee aborttia.

Vierailija
5/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja vauva huonoon tilanteeseen ei kauhean ihana tilanne ole. Muutenkin pitäisi jaksaa arjen läpi niin sitten pitäisi synnyttää valvottava lapsi väsyttämään lisää. Rankkaa se tulee olemaan päätät mitä vain.

Mut onnea päätökselle, toisaalta olisi hyvä jos et menisi aborttiin, mutta ajattele ensisijaisesti omaa jaksamistasi. Jos tuntuu oikealta ratkaisulta niin sitten menet ja teet sen.

Vierailija
6/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä teitä ääriryhmän edustajia aina piisaa..? Ei todellakaan ole helppoa odottaa ei-toivottua lasta ja antaa sitä pois ja Selvitä Siitä Ilman Vaurioita! Samoin se poisannettu lapsi kärsii myöhemmin. Vaikka saisi miten ihanan ja rakastavan perheen, kaikkien tutkimusten perusteella adoptoitu lapsi kärsii hylätyksi tulemisesta.

parempi tappaa niin ei tajua että on hylätty. olet kylmä ihminen!

Vierailija
7/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään tappamista! Kyse on kuitenkin monen ihmisen tulevasta elämästä ja ei ole niin mustavalkoista!

Monikin äiti tekee abortin, koska ei jaksa enää sitä uutta pientä. Se vasta onkin syy tehdä abortti. Pitäisi jaksaa monelle olla äiti. Entä jos äiti on uupunut, ei jaksa!? Eikö jo pikkuhiljaa mene jakeluun?

Vierailija
8/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monikin äiti tekee abortin, koska ei jaksa enää sitä uutta pientä. Se vasta onkin syy tehdä abortti. Pitäisi jaksaa monelle olla äiti. Entä jos äiti on uupunut, ei jaksa!? Eikö jo pikkuhiljaa mene jakeluun?"

Ehkäisy on keksitty. Pillerit + kortsu ja on varma yhdistelmä. Aikuisen pitää kantaa vastuu. Jos lapsi tulee tehtyä, se pitää synnyttää.

Vierailija
9/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään tappamista! Kyse on kuitenkin monen ihmisen tulevasta elämästä ja ei ole niin mustavalkoista!

Monikin äiti tekee abortin, koska ei jaksa enää sitä uutta pientä. Se vasta onkin syy tehdä abortti. Pitäisi jaksaa monelle olla äiti. Entä jos äiti on uupunut, ei jaksa!? Eikö jo pikkuhiljaa mene jakeluun?

on parempi ettei harrasta yhdyntääkään. ettekö jumalauta idiootit tiedä että yhdynnästä voi tulla raskaaksi, ja aika todennäköisesti tuleekin. se ei oikeuta ketään tappamaan, ei ainakaan mikään jaksamisselitys, sitten on vaihtoehtona abortti. ja jos tuntuu vaikealta kantaa lapsi 9 kk ja sitten luopua ja tekee ennemmin abortin niin sitten on paras tappaa itsensäkin. vauvan henki on yhtä tärkeä kuin kenen hyvänsä. kukaan ei ole toista arvokkaampi. ihmettelen ettei ihmiset ymmärrä perusarvoja. Toiselta ei SAA VIEDÄ ELÄMÄÄ!

Vierailija
10/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monikin äiti tekee abortin, koska ei jaksa enää sitä uutta pientä. Se vasta onkin syy tehdä abortti. Pitäisi jaksaa monelle olla äiti. Entä jos äiti on uupunut, ei jaksa!? Eikö jo pikkuhiljaa mene jakeluun?" Ehkäisy on keksitty. Pillerit + kortsu ja on varma yhdistelmä. Aikuisen pitää kantaa vastuu. Jos lapsi tulee tehtyä, se pitää synnyttää.

Että jos raskaaksi tulee, on pakko synnyttää! Ei missään! Abortti on laillinen ja se siitä. Kyllä teitä Bimboja kismittää ihan kamalasti...

Vierailija
11/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eettinen laki. On maita jossa lain mukaan saa tappaa ihmisen, jos hän ei usko islamin mukaisesti. Oletko samaa mieltä tuon lain kanssa? On lakeja ja lakeja. Jokaisen pitää ajatella itse. Pitää olla joku moraali ja oikeustaju, vai pitäisikö sanoa "pitäisi olla".

Vierailija
12/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään tappamista! Kyse on kuitenkin monen ihmisen tulevasta elämästä ja ei ole niin mustavalkoista! Monikin äiti tekee abortin, koska ei jaksa enää sitä uutta pientä. Se vasta onkin syy tehdä abortti. Pitäisi jaksaa monelle olla äiti. Entä jos äiti on uupunut, ei jaksa!? Eikö jo pikkuhiljaa mene jakeluun?

on parempi ettei harrasta yhdyntääkään. ettekö jumalauta idiootit tiedä että yhdynnästä voi tulla raskaaksi, ja aika todennäköisesti tuleekin. se ei oikeuta ketään tappamaan, ei ainakaan mikään jaksamisselitys, sitten on vaihtoehtona abortti. ja jos tuntuu vaikealta kantaa lapsi 9 kk ja sitten luopua ja tekee ennemmin abortin niin sitten on paras tappaa itsensäkin. vauvan henki on yhtä tärkeä kuin kenen hyvänsä. kukaan ei ole toista arvokkaampi. ihmettelen ettei ihmiset ymmärrä perusarvoja. Toiselta ei SAA VIEDÄ ELÄMÄÄ!

Viis siitä miten ihmiset voivat ja mihin oloihin lapsi syntyy!!! Kaikilla on oikeus harrastaa seksiä ja kukaan ei voi sitä kieltää. Joka ikinen päivä tehdää abortteja ja sekös teitä kismittää! Kierukkakin on osittan abortoiva, eikö se itketä sua yhtään?

Vierailija
13/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eettinen laki. On maita jossa lain mukaan saa tappaa ihmisen, jos hän ei usko islamin mukaisesti. Oletko samaa mieltä tuon lain kanssa? On lakeja ja lakeja. Jokaisen pitää ajatella itse. Pitää olla joku moraali ja oikeustaju, vai pitäisikö sanoa "pitäisi olla".

paha.

Vierailija
14/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliosaan, ei aja päin punaisia tai ylinopeutta, ei varasta, ei jauha paskaa lähimmäisestä jne. Ei se abortti ole sen huonompi näistä. Joka ikinen suomalainen tekee näitä asioita koko ajan.

Vierailija
15/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, 10 v. naimisissa. Ajauduin heikkona hetkenä tilanteeseen, jossa petin. Mies myös naimisissa, 4 lasta. Olen aina ollut aborttia vastaan periaatteessa, mutta nyt en todellakaan tiedä mitä tehdä.

Vierailija
16/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja moraali ja oikeustaju on myös sitä, ettei petä puoliosaan, ei aja päin punaisia tai ylinopeutta, ei varasta, ei jauha paskaa lähimmäisestä jne. Ei se abortti ole sen huonompi näistä. Joka ikinen suomalainen tekee näitä asioita koko ajan."

Ainut noista mihin syyllistyn on tuo pa*kan puhuminen. Mutta asioita ei voi verrata. Et voi sanoa kaikkea vääryyttä samanarvoiseksi. Ymmärrät varmaan, että on eri asia tappaa joku kuin haukkua häntä selän takana. Oikeustaju ja oikeusvaltio tuntee asioiden eron: Jos näytät jollekin keskisormea, saat korkeintaan moitteet. Jos isket puukolla, päädyt vankeuteen.

Vierailija
17/65 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi. Parisuhde päin helvettiä, neljäs lapsi tulossa ja suuri vaara joutua työttömäksi yksinhuoltajaksi. Edelliset 3 lasta ei todellakaan mitään helppoja lapsia. Ja SILTIKÄÄN en hetkeäkään miettinyt aborttia. En kestäisi loppuelämääni ajatella, että jos minulla nyt olisi vielä se joku lapsi, minkä niminen ja minkä ikäinen se nyt olisi. Pieni höppänä, joka kaiken sen rankkuudenkin keskellä kietoisi pienet kädet kaulalle ja moiskauttaisi suukon poskelle. Ja jotenkin ajattelen, että jos se näin hankalassa tilanteessa ja noin pienellä todennäköisyydellä meille tuli, niin ehkä hän haluaa juuri minun lapsekseni ja on jollain tavalla "pärjääjä".

Esikoinenkin oli vahinko, ja kauhistuttaa ajatella, että mitä jos se olisi tapettu heti alkuunsa :( Upea, erittäin taitava lapsi, vaikka pienempien sisarusten kanssa tulee tappelua tämän tästä.

Vierailija
18/65 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kännää. Pysy selvin päin ja peru aika maanantaiaamuna. Case closed.

Vierailija
19/65 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän pikkusisaruksensa annetaan pois! Vähemmän he kärsivät tekemästäni abortista, josta eivät ehkä koskaan mistään kuule!

Avioeron keskellä näin on hyvä. Mulle on aivan tarpeeksi tässä että hoidan itseni ja rakkaudella tekemäni lapset. Ehkäisyä olen käyttänyt aina, mutta silti kävi näin.

Se mikä ahdistaa on se, etten päässyt lääkäriin heti, koska aikoja ei ollut (ja yksityiset ei tee)vaan kaksi viikkoa olen jo shokin jälkeen odotellut. ja nyt tunnen kohtuni makuullaan, ja housut kiristää jo. Siis tämä tuntuu kamalalle, ettei näitä voi hoitaa heti!!! (ok 7+4 vasta, mutta tuntuu jo)

Vierailija
20/65 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee aika usein.