Huolisitko sinä kätilöksesi henkilön jolla käsissä tatuiointeja?
Kommentit (10)
Tosin voi olla, etten ehtisi kamalaa metakkaa siitä nostaa.
Mielestäni tatuoinnit ovat inhottavia, rumia, vihertävän-harmaita, ja niitä näkee vankilaporukalla. Tämä on vanhoillinen mielipide, mutta yhdyn siihen, siihenhän minulla on oikeus. Suvaitsevainen porukka voi nyt sitten osoittaa todellisen suvaitsevuutensa, ja hyväksyä em. mielipiteeni, muuten ovat itse suvaitsemattomia.
tatkat siinä tuskassa, kunhan hommansa hoitaa ammattimaisesti.
Tosin voi olla, etten ehtisi kamalaa metakkaa siitä nostaa.
Mielestäni tatuoinnit ovat inhottavia, rumia, vihertävän-harmaita, ja niitä näkee vankilaporukalla. Tämä on vanhoillinen mielipide, mutta yhdyn siihen, siihenhän minulla on oikeus. Suvaitsevainen porukka voi nyt sitten osoittaa todellisen suvaitsevuutensa, ja hyväksyä em. mielipiteeni, muuten ovat itse suvaitsemattomia.
Entäs jos joku kätilö on naamasta ruma, voitko sietää häntä? Tai jos on vaikka eriparirinnat? Et oo tainnut oikein nähdä tatuointeja tuon kuvauksen perusteella.
Mutta noin yleensä tatskat ovat mielestäni epäsiistejä ja jos valita saa niin mieluummin ottaisin hoitajani ilman niitä
Noin puolella kavereistani on jonkinlainen tatuointi, eikä yksikään ole linnakundi, vaan ihan fiksuja, normaaleja ihmisiä. :)
jos kädessä on joku pubiruusun kuva.
odotellessa saada vaikka mielenkiintoisen keskustelun aikaan tatuoinneista.
Itselläni on kaksi pientä kuvaa, jotka eivät ole ruusua nähnytkään. Enemmän toki old schoolia, mut...
Entäs ambulanssikuskiksi?