Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisitte ostaa verkkokaupasta tai

Vierailija
08.01.2010 |

sanotaanko, että ostaisitte melko varmasti jos olisi myynnissä? Onko jotain tuotetta, mitä ei helposti löydy ja olette siihen ihastuneet, mutta tilaus on tehtävä ulkomailta?

Hyviä vinkkejä voin harkita omaan liikkeeseeni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaanko, että ostaisitte melko varmasti jos olisi myynnissä? Onko jotain tuotetta, mitä ei helposti löydy ja olette siihen ihastuneet, mutta tilaus on tehtävä ulkomailta?

Hyviä vinkkejä voin harkita omaan liikkeeseeni.

Vierailija
2/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle mieleen, miksi kannattaa tilata Suomesta.

Kyllä mullekin Kidston kelpaisi Suomesta tilattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle mieleen, miksi kannattaa tilata Suomesta.

Postikulut on yleensä tietenkin isommat, mutta sitten taas isommat alvit ja katteet syövät senkin edun.

Vierailija
4/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi hankalaa, kun tilasin Englannista ja sain väärät tuotteet. Asian selvittäminen ja lopulta oikean tuotteen saaminen tuntui kestävän maailman tappiin asti.

/Nettikaupasta kun tilaa niin on itselleni ainakin sama tilaako Suomesta vai ulkomailta/

Vierailija
5/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Postikulut ja nopeampi toimitus tulee ensin mulle mieleen, miksi kannattaa tilata Suomesta.

päinvastoin, usein Suomesta tilattuna kestää vielä kauemmin ja kulut maksaa enemmän.

Vierailija
6/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinä. Joskus on tosi hankala ymmärtää ihan englannillakin, saati jollain muulla kielellä.

Vierailija
7/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinä. Joskus on tosi hankala ymmärtää ihan englannillakin, saati jollain muulla kielellä.

kun ei osata yhdyssanoja tai välimerkkejä.

Vierailija
8/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitus kestää kauan ja kauemmin kuin ulkomailta kestäis. Miksi edes käyttää sellaista liikettä?

3. Postikulut ja nopeampi toimitus tulee ensin mulle mieleen, miksi kannattaa tilata Suomesta. Kyllä mullekin Kidston kelpaisi Suomesta tilattuna.

päinvastoin, usein Suomesta tilattuna kestää vielä kauemmin ja kulut maksaa enemmän.

Vierailija
9/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitus kestää kauan ja kauemmin kuin ulkomailta kestäis. Miksi edes käyttää sellaista liikettä?

3. Postikulut ja nopeampi toimitus tulee ensin mulle mieleen, miksi kannattaa tilata Suomesta. Kyllä mullekin Kidston kelpaisi Suomesta tilattuna.

mutta onhan Suomessakin useita eri nettikauppoja.

Vierailija
10/10 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika takkua sieltä tilaaminen. En nyt osaa tähän nimetä tuotteita, mutta kaikkea kivaa sieltä löytyy.