Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan joutunut oman miehen raiskaamaksi?

Vierailija
07.01.2010 |

Minulle kävi noin, oli toinen suhteeni ja kestänyt kolme vuotta ja päättyi kyllä tuohon kun mies ei uskonut kun sanoin, etten halua.

Tuosta en ole koskaan kellekään puhunut ja tuon aiheuttama ahdistus, paha olo ym. lopulta aiheutti minulle masennuksen ja sen takia pääsin psykologille ja siellä puhuin tapahtuneesta, mutta kukaan muu läheinen ei tästä tiedä.

Vaikka psykölogilla käynnistä olikin apua, niin yhä näen välillä siitä painajaisia tai se palaa mieleen tietyissä tilanteissa. Välillä olen pohtnut, että onko tuo ihan normaalia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muutama vuosi takaperin olin poikaystäväni luona yötä. yhtäkkiä heräsin aivan mielettömään kipuun ja ymmärsin, että takapuoleen sattuu aivan mielettömästi. Juoksin vessaan ja siellä tajusin, että poikaystäväni oli tunkeutunut kakkoseen nukkuessani. asia ällötti aika pitkään, enkä ole koskaan kehannut sanoa kenellekkään.

Vierailija
2/5 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muutama vuosi takaperin olin poikaystäväni luona yötä. yhtäkkiä heräsin aivan mielettömään kipuun ja ymmärsin, että takapuoleen sattuu aivan mielettömästi. Juoksin vessaan ja siellä tajusin, että poikaystäväni oli tunkeutunut kakkoseen nukkuessani. asia ällötti aika pitkään, enkä ole koskaan kehannut sanoa kenellekkään.

raiskaukselta kuulostaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanut siitä myös vankeusrangaistuksen ehdollisena.

Vierailija
4/5 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaukselta kuulostaa..

"ei pika pano keskellä yötä pahaa tee" minut leimattiin nipoksi ja vaikka miksi.. ok.. mun mies ei ole yrittänyt panna perseseen mutta on ottanut mm. ranteista kiinni ja kömpiny päälle niin että vain väkivalloin olen hänet siitä pois saanut.

Vierailija
5/5 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottakai se on raiskaus jos toinen ei halua (ja sen sanoo).

kai te olette moiset lempanneet? tehneet rikosilmoituksen?