Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan järjestänyt juhlia niin että olisi tilattu pizzoja tai

Vierailija
07.01.2010 |

hampurilaisia syötäväksi juhlapaikkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos saisin päähäni järjestää moiset illanistujaiset, soittaisin etukäteen pizzapaikkaan ja sopisin tilauksesta. On kohteliasta varottaa heitä isosta tilauksesta. Pizza voisi olla kivempi, kun siinä vieraille on jaettavaa. Hampparin syö jokainen yksin.

Vierailija
2/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin etukäteen tekemässä alustavan tilauksen, juhlapäivänä soitin tarkan määrän, täytteet ja toimitusajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapukujuhlat.

tulee siis aikuisille ja lapsille.

Vois olla vähän erilaista. Jotakin makeeta olis sitten omasta takaa.

Ilmoittaminen olis hyväksi.

ap

Vierailija
4/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattiin ruuaksi pizzoja hääparin suosikkipaikasta. Erilaista, hauskaa, hyvää! Juhlan luonne oli siis erittäin rento, mökissä järkätty ja hääparin ystävät paikalla. Suvun kesken olivat juhlineet aiemmin.

Ja tosiaan, tilauksesta pitää kyllä ilmoittaa ravintolaan etukäteen, jotta osaavat ottaa tilapäisesti lisää tekijöitä tms.

Vierailija
5/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellytää, että kyseessä on rento kavereiden tilaisuus. Jos olen pyytänyt pariskuntia päivällisille, ei tuo olisi iokein korrektia.

Vierailija
6/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jossa ruokana oli erittäin voimakasta kasvisruokaa hääparin makuun. Käytännössä kuitenkin kaikki tilasivat itse ruokansa pizzeriasta kun niitä pöperöitä ei pystynyt syömään. Hääpari murjotti, muut olivat ihan tyytyväisiä pitsoihinsa.

Joo, olen ollut hääbileissä (terkkuja A!!), joissa tilattiin ruuaksi pizzoja hääparin suosikkipaikasta.

Vierailija
7/7 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa ja rentoa. Ei kynnystä juhlia isommallakaan porukalla.

Terveisin,

Jenkki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan