Ostin aikuisten vikingit ja ne on ihan kamalat!
Ostin alesta aikuisten korkeavartiset viking goret ja eläissäni en ole näin huonoja talvikenkiä omistanut. Ensin ne tuntuivat kaupassa ihan hyviltä mutta nyt viikon käytön aikana olen huomannut että kenkä on niin jäykkä että jalkaa alkaa särkeä samaan tapaan kuin kaunoluistimien kanssa penskana, varpaat puutuu kun jalka ei liiku kengässä tarpeeksi vaikka kengät oikeaa kokoa ovatkin. Lisäksi korkea nilkkaosa joka tuntuu käteen pehmeältä on tosi kova ja tuntuu kipuna pohkeen alaosassa, yleensä kaikki kengät ovat ihan hyviä joten tuskin jalkanikaan ovat vialliset.. Onkohan lasten vikingit yhtä ikäviä, meidän lapsista pienimmällä on ollut ne koko talven?:(
Kommentit (6)
Minulla reilun vuoden vanhat Vikingit ja olen ollut todella tyytyväinen. Jämäkät ja ryhdikkäät, pitävät kosteuden pois ja pakkasella ovat riittävän lämpimät.
Olin jo ihan kauhuissani että tämmöisilläkö lapseni on joutunut kulkemaan mutta ehkäpä lapsen kengät ovatkin mukavammat kuin minun. Nämä minun ovat kyllä tosi kovat ja pahat jalassa mutta ehkäpä kyse on sitten vaan yhdestä huonosta mallista tai jotain, lämpimät kyllä ovat. Tämän talven mallia jossa v.punaiset tehosteet. Kiitos kommenteista! T.ap
vikingin nilkkavartiset goret nauhoilla ja ihan huiput ovat:)
Me ollaan jo kuudetta vuotta ostaneet pojalle Vikigin Goret ja vasta tänä vuonna ekaa kertaa kohdattiin ongelma: yhdetkään ei tuntuneet pojasta hyvältä,ainakin viidet samannäköiset mallit kokeiltiin,siis tarkoitan et olivat samaa kokoa,mustia,poikien korkeavartisia ja tarrallisia.
Mutta niissä oli kuitenkin jotain eroa jokaisessa,yhdessä korkeampi varsin,toisessa kapeampi kärki jne
Sitten ne kuudennet tärppäs ja poika sanoi et nää ne on :) ja on talven käyttänyt nyt niitä (lokakuun lopusta) ja vaikuttavat yhtä hyviltä kuin aiempina vuosina! :)
Aikaisempina vuosina ekat tai viimeistään tokat kokeillut on olleet hyvät!!
maksoi 130€ ja ne on perseestä. Jäykät hiertävät paskat.
Mulla on myös kuoman ei goret trekkerit ja ne on loistavat ja puolta halvemmat.
Mulla on neljä vuotta vanhat vikingit itsellä ja ovat mitä parhaimmat kengät! Tosiaan olisi ehkä jo aika vaihtaa, mutta kun ovat niin mukavat, niin en haluaisi.