Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehokas rasva tms raskauarpien ennaltaehkäisyyn?

Vierailija
07.01.2010 |

Käytin ekassa raskaudessa Biothermin Viovergeturesia, joka toimikin hyvin (ei arpia, vaikka taipumusta on), mutta nyt tokassa raskaudessa tuon voiteen haju tekee jostain syystä niin pahaa, etten pyty käyttämään. :( Pitäisi siis löytää joku toinen tuote, hajusteeton tai sitten vaan eri hajuinen, en ole yleisesti hajusteherkkä ei joku muu tuoksu voisi hyvin kelvata. Mikä teillä on toiminut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama millä rasvaat/et rasvaa. Kudostyyppi ratkasee, ihan oikeesti.

Vierailija
2/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho repeää niin syvältä ettei sinne mitkään rasvat auta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kudostyyppi. jos ei tullu ekassa, tuskin tulee tokassakaan.

mulla ei ole tullut koskaan yhtään, vaikken ikinä rasvannut millään

4 raskautta 5 lasta

Vierailija
4/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet tulevat rasvauksesta huolimatta, jos on niille taipuvainen.

Unohda rasvat.

Vierailija
5/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(BMI koko ajan alle 20) joten kudostyyppi on arpeutuva ja taipumusta kyllä on. Itse siis sattuneista syistä uskon rasvauksen auttaneen. T: ap

Vierailija
6/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on murrosiässä nopeasta pituuskasvusta tullut raskausarpia, raskauksissa ei. Ekassa raskaudessa rasvasin, ikää 26, ei arpia ja nyt tokassa en rasvannut, ikää 37 ja ei arpia! ( ihmettelin itsekin )

Vierailija
7/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu koko raskauden ajan Decubal Clinic:illä mutta ei... arpia tuli kuin en olisi koskaan rasvannutkaan.

Vierailija
8/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(BMI koko ajan alle 20) joten kudostyyppi on arpeutuva ja taipumusta kyllä on. Itse siis sattuneista syistä uskon rasvauksen auttaneen. T: ap

mutta kahdesta raskaudesta ei arven arpea vatsaan eikä rintoihin, vaikka molemmat paisuivat aivan tajuttomasti. En käyttänyt rasvoja.

Tuo teini-iän reisien arpisuus on aivan eri asia kuin raskausarvet vatsaan...

Vierailija
9/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä käytin siis tuubillisen nyt neljänneltä kuulta eteenpäin. Tuoksu tosiaan vähän kummallinen, ei pahakaan, mutta...?

Myyjä suositteli Clarinsin Stretch Mark Controlia, ja se on siis nyt käytössä toista viikkoa. Mieto tuoksu, uskon ettei häiritse. Vähän öljyisemmän oloinen iholla, mutta imeytyy nopeasti tämäkin. Bodu Shopin Kookosrasvapuikkoa olen käyttänyt ajoittain myös, jos on tosi kuivan oloinen iho.

Ja mulla on myös teini-iässä tulleita arpia lantiossa, rinnoissa ja polvitaipeissa, kun kasvoin ja kehityin niin nopeasti. Tosin ovat lähes huomaamattomia nykyään jo. Vauvamahaan niitä ei ole ainakaan vielä tullut (rv. 37 ja iho natisee kuivuuttaan muutenkin), joten uskoisin voitelulla olevan edes vähän vaikutusta.

Vierailija
10/10 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvamahaan niitä ei ole ainakaan vielä tullut (rv. 37 ja iho natisee kuivuuttaan muutenkin), joten uskoisin voitelulla olevan edes vähän vaikutusta.

Teitä rasvojen käyttäjiä viedään kuin litran mittaa ja maksatte turhasta.

Uskokaa jo, että teini-iässä arpia tulee liki kaikille edes jokunen kun kudos ei ole vielä niin venyvää. Raskausarpia tulee sitten jos on tullakseen, vaikka kaataisin purkillisen voidetta vatsallesi päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä