Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köh, oliko tämä ns. iskuyritys??

Vierailija
07.01.2010 |

Meillä aloitti töissä muutama viikko sitten eräs nuorehko mies. Ollaan muutaman kerran vaihdettu pari sanaa ja tietty aina tervehditään, muttei sen kummemmin olla tutustuttu.

Nyt satuin hänen kuultensa ihmettelemään, miksei erääseen paperiin oltu tehty erästä siihen kuuluvaa merkintää. Mies toteaa minulle, että "sähän voit kirjoittaa siihen vaikka puhelinnumerosi" ja hymyilee.

Vittuiliko se minulle vai yrittikö iskeä? Olen ollut markkinoilta pois niin kauan, etten enää tajua oikein näitä kuvioita.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aloitti töissä muutama viikko sitten eräs nuorehko mies. Ollaan muutaman kerran vaihdettu pari sanaa ja tietty aina tervehditään, muttei sen kummemmin olla tutustuttu. Nyt satuin hänen kuultensa ihmettelemään, miksei erääseen paperiin oltu tehty erästä siihen kuuluvaa merkintää. Mies toteaa minulle, että "sähän voit kirjoittaa siihen vaikka puhelinnumerosi" ja hymyilee. Vittuiliko se minulle vai yrittikö iskeä? Olen ollut markkinoilta pois niin kauan, etten enää tajua oikein näitä kuvioita.

Outo huumorintaju, jos vittuilee pyytämällä puhelinnumeroa, se on kuitenin niin klassinen signaali kiinnostuksesta ja siitä, että haluaa tutustua henkilökohtaisemmin.

Annoitko numeron?

Vierailija
2/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aloitti töissä muutama viikko sitten eräs nuorehko mies. Ollaan muutaman kerran vaihdettu pari sanaa ja tietty aina tervehditään, muttei sen kummemmin olla tutustuttu. Nyt satuin hänen kuultensa ihmettelemään, miksei erääseen paperiin oltu tehty erästä siihen kuuluvaa merkintää. Mies toteaa minulle, että "sähän voit kirjoittaa siihen vaikka puhelinnumerosi" ja hymyilee. Vittuiliko se minulle vai yrittikö iskeä? Olen ollut markkinoilta pois niin kauan, etten enää tajua oikein näitä kuvioita.

Outo huumorintaju, jos vittuilee pyytämällä puhelinnumeroa, se on kuitenin niin klassinen signaali kiinnostuksesta ja siitä, että haluaa tutustua henkilökohtaisemmin.

Annoitko numeron?

Ai niin, ennen joulua tuli puhetta lahjoista ja valitin, että kukaan ei koskaan osta mulle suklaata. Edellä mainittu mies tähän: "Eikö sulla ole miestä joka ostaisi sulle lahjoja?"

Apua, en voi kohta olla töissä kun alan näitä tulkitsemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmää vettä niskaan tai jotain.

ap

Vierailija
4/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo siltä kuulostaa, että mies on kiinnostunut ;)

Vierailija
5/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä treffeille. Sano, että jos sä et uskalla suoraan pyytää niin mä pyydän.

Tai jos et kehtaa ihan suoraan pyytää, niin sano, kun seuraavaksi keskustelette niitä näitä, että juttua olisi kiva jatkaa työpäivän jälkeen kahvilla, nyt ei ehdi enempää... Ja katso, kutsuuko.

Tai osta sille suklaarasia ja laita puhelinnumerosi sinne sisään. :)

Vierailija
6/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai osta sille suklaarasia ja laita puhelinnumerosi sinne sisään. :)

Vierailija
7/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvääkin selvempiä, klassistakin klassisempia viestejä ;) Nyt mietit vaan selväksi oman kantasi ja teet sen selväksi miehellekin, oli niin tai näin omat tunteesi. On kuitenkin helpompaa tuossa vaiheessa kuin että jatkuu..vieläkin selvempänä :D

Vierailija
8/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tässä alussa kannattaa heti miettiä oma fiilis. Se, että toinen on kiinnostunut EI OLE riittävä syy lähteä syventämään tuttavuutta. Pitää olla oma fiilis siitä, että toinen on tosi special.

Muuten ajautuu vaan niihin onhan tää ihan kivaa, mutta ei oikein jaksaisi -suhteisiin.

Vierailija
9/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkasuhteiluista harvoin seuraa mitään hyvää. Jäitä niskaan.

Vierailija
10/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tosiaan oletko itse kiinnostunut tyypistä? Ja ei nyt tarvitse heti hyökätä pyytämään treffeille, pyri juttelemaan enemmän miehen kanssa töitten lomassa vaikka. Jos kemiaa tuntuisi löytyvän, niin heitä itsekin flirttiä, katso silmiin ja hymyile paljon. Eiköhän noin rohkea mies pyydä sua itsekin äkkiä treffeille noilla eleillä. Tsemppiä!

Tule sitten kertomaan miten kävi. :)

Vierailija
11/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noiden läpänheittojen perusteella kannata lähteä itseään munaamaan. Yhtä hyvin se olisi voinut sanoa, että laita siihen vaikka kengännumerosi.

Vierailija
12/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noiden läpänheittojen perusteella kannata lähteä itseään munaamaan. Yhtä hyvin se olisi voinut sanoa, että laita siihen vaikka kengännumerosi.

koska olen varattu ja mies helvetin kiinnostava. Kiitos, nyt voin taas jatkaa töitäni.

ap

Vierailija
13/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies valtaisella alalla saan päivittäin kuunnella tuollaisia kommentteja. Huumorilla ;) on otettava.

Vierailija
14/14 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumori kuulostaisi ulkopuolisesta flirtiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme