herranjestas toi Marttina on kauheen näkönen
anteeksi nyt vaan kun näin rumasti sanon, mutta eikös hän ole vapaaehtoisesti arvosteltavana julkisuudessa?
Noh äsken tuli joku mainos siitä niitten ohjemasta ja nyt se nainen on ottanut jo huuliinsakin silikoonia. Aivan turpiinsa saaneen näkönen. Kauhea.
Ei mulla muuta :) ei elämää...ei väsytä, niin pakko tehdä jotain näin "kehittävää"
Kommentit (27)
olen lienee siitä omituinen naisihminen että minulle Martina on kokolailla herttaisen yhdentekevä ihminen, ei aiheuta ihastusta eikä inhoa. Yhtä kiinnostava kuin perhokalastus. Sen sijaan nämä kaikenkarvaiset Martinaa haukkuvat viestit luen yleensä mielenkiinnolla ja yritän ymmärtää miksi ihmeessä Martina on niin iso piikki monen naisen lihassa? Mikä teitä siinä ihmisessä niin raivostuttaa?
Ja aijon kyllä katsoa mielenkiinnolla niitten alkavaa sarjaa.
Epäilen, että ei mene aikaakaan kun Martinasta saadaan jo ennen ja nyt kuvia, eikä kyse suinkaan ole mistään ennen raskautta ja jälkeen raskauden vaan samanlaisista kuin monista kauneusoperaatioiden käyneiden julkkisten kuvista.
Aloitan ensin:
ennen
http://static.iltalehti.fi/viihde/mikaan1MH_vi.jpg
nyt
http://rom.naurunappula.com/nn/0/591/717/t_1365514.jpg
Joissain kuvissa näkyi jopa patteja tms. otsassa. Kuvia paremmin ero näkyy vielä liikkuvassa kuvassa.
Jos Martina tätä lukee, niin voin sanoa, että luota itseesi, että olet luonnollisesti kaunein!
olen lienee siitä omituinen naisihminen että minulle Martina on kokolailla herttaisen yhdentekevä ihminen, ei aiheuta ihastusta eikä inhoa.
En niin kovin jaksa tunnekuohuja hänestä ottaa, mutta harvinaisen epämiellyttäviä asioita hänestä on tullut julki, esim.
- tapa, jolla tuli julkisuuteen (hei kaikki, olen kihloissa olevan jalkapalloilija xx:n salarakas)
- tappelut, joissa osallisena juorulehtien mukaan
- esim. lähestymiskieltotuomio, joka tuli järkyttävissä mittasuhteissa olleesta häiriköinnistä, käsittäen tappouhkauksia ym. Ja mahdollisia pahoinpitelyitä ym.
Harvalla julkisuustyrkylläkään on näin ihastuttavia asioita ansioluettelossaan. Usein, niinkuin nytkin, tämäntyyppinen henkilö kuitenkin osaa esittää niin halutessaan sangen viehättävääkin.
kauniinpi olli ennen huulihoitoja
itseasiassa, Martinassa on sellainen huvittava piirre (en häntä ole kauheasti seurannut, mutta koen olevani hyvä ihmistuntija) että hän suorastaan änkeää julkisuuteen eri reittejä ja haluaa olla esillä sekä arvosteltavana. Mutta ei sitten millään näytä kestävän kritiikkiä itsestänsä. Itkee ensimmäisenä jos joku hänestä sanoo tai kirjoittaa jotain pahaa.
Kyllä se on ymmärrettävää, että kaikki ei kestä negatiivista palautetta ja ihmisiä saa olla sellaisiakin, mutta MIKSI pitää sitten änkeä koko ajan arvosteltavaksi???