Tais mennä yöunet, raskaana? Mit vit!
Jostain kumman syystä vasen rinta oikkuili tuossa joku aika sitten mutta loppui ja ajattelin että liittyisi jotenkin "se aika kuusta" juttuihin, nyt pari alta 2 viikkoa sen jälkeen tosi kipeä ja turvoksissa... jonkin verran puristamalla tulee nestettä.. "hauskan" tilanteesta tekee se että vaihdettiin lokakuun tienoilla uusi hormonikierukka ja vuotoja ei ole ollenkaan...joten kuukautisista ei ole mitään tietoa milloin ovat, voiko toi nyt vaan olla jotain muuta hormonihäiriötä..?
Kommentit (8)
Mä oon jotenkin elänyt uskossa että ei olisi noin kosketus arka, ja oon kyllä tosissani lämmäilly eikä mitään isompaa tuntunut.. nyt tais mennä ne unet sitten ihan tosissaan..
Oon kolmesti ollu raskaana,eikä mitään tollasta ikinä oo ollu.Mut eihän sitä tiiä jos ihmisillä on erilaiset oireet..
Kiitokset vastauksista, taitaa lähteä heti aamulla puhelu neuvolan tädille...
ja teet sen???
En ymmärrä mitä neuvolan täti voi puhelimen avulla auttaa?
Auttaiskohan sen verran että jos kävis lämmäytyttämässä itsensä siellä ja tekis vaikka testin samalla.....
Ainakaan pk-seudulla ei tehdä testejä neuvolassa vaan kehoitetaan menemään apteekiin ja ostamaan sellainen ihan omilla rahoilla...
Kaikille osapuolille helpompaa.
Pieni paikkakunta ja tuttu henkilökunta... tuota tissiä ne ei varmaan apteekissa ala tutkimaan.. ainakaan täällä päin.
Kannattais varmaan mennä lääkäriin...