Paras kasvovoide 30v naiselle? Suosittele!
Kommentit (23)
Uusi Idea Toscanan Prima Spremitura BIO kasvovoide on tullut kokeiltua. Luonnonmukainen ja oliiviöljyä sisältävä, tuoksu raikas ja ainakin omalle iholleni huippuhyvä. www.primaspremitura.fi/kasvovoide.htm
Heh, taidan olla outolintu tässä joukossa, sillä kolmekymppiselle iholleni riittää apteekin Aqualan. Siinä ei ole hajusteita eikä tavallaan mitään ylimääräistä vaan se tekee sen, mitä pitääkin, eli kosteuttaa ihon.
Minulla kuivahko iho ja muutama juonne jo näkyvissä.
oriflmelta löytyy useita hyviä tuotteita, voin lähettää kuvaston jos laitat spostia anu.leinonen1@gmail.com ja mä annan vielä aina 20% alennusta tilauksesta ja postitan aiva halvimman mukaan, max 5e ylimenevät maksan itse.
Lancomen primordiale ehdottomasti!
(juonteita lähinnä silmäkulmissa,niihin erikseen silmänympärysvoidetta)
vaaleanpunaista sensitive rasvaa Garnier Soft ja voin suositella,vaikka on ihan "markettikamaa". Hintakaan ei päätä huimaa,oiskohan jotain 5-8e? Enpä ole ikinä edes katsonut. Ja tätä ennen on tullut kokeiltua useampaa rasvaa,varsin kalliita merkkituotteitakin joita on valittu kosmetologien ja ihotarkastusten jälkeen,eivät vaan toimineet.
Joskus (noin 2x kk) laitan sinistä Abobasea kunnon kerroksen naamioksi. Annan imetyä noin 20min ja sit pyyhin ylimääräisen pois.
Kuorin myös kasvot kerran viikossa hellävaraisella kuorinta-aineella.
on Cliniquen Dramatically different moisturizing lotion
Nivean aqua sensation tais olla nimi, sellanen lasipurkki, sinistä rasvaa, vuosia käyttänyt. Kevyt ja hyvin kosteuttava, yöks sitten tuhdimpaa.
just tota kosmetologin yllä suosittelemaa lancomea. Kerros miksi suosittelet. Tuntuu kyllä ihan kivalta. Mulla sarjan päivä- yö- ja silmänympärysvoide. Taitaa vaan olla kalliita sen verran ettei ihan kokoajan olis varaa käyttää. Harmi.
Lancomen primordiale ehdottomasti!
En ole ap mutta tätä varmaan suosittelisin itsekin! Myös Lancomen ZEN sarjan rasvoihin olen ihastunut. Imeytyy tosi nopeasti ja pitää ihon kiristämättömänä todella pitkään.
Ei ainakaan tuota Cliniquen dramatically different moisturizing lotionia, on tarkoitettu teini-iholle eikä kosteuta aikuisia kasvoja oikein vaan jää lillumaan pintaan, on vielä ällön väristä ja haiskahtaa pahalle.
Biothermin voiteista, niitä mitä on lasipurnukoissa. Vaaleanpunaista itse käytän, se on kuivalle iholle. Sitä on vielä erikseen erittäin kuivalle iholle, sitä käytän talvella. Sitten silmänympäryvoiteista tykkään Cliniquen All about eyes- nimisestä. Dramatically Different- lotionista en tykännyt vaikka kosmetologi suositteli sitä mulle, oli ihan liian litkua eikä kosteuttanut tarpeeksi. Mulla on lisäksi kuuriluontoisena tehotuotteena Lancomen Nutrix joka on tosi rasvainen ja tekee hyvää iholle pari kertaa viikossa yöksi laitettuna. Suosittelen kuivaihoisille!
Cliniquen Dramatically Different Moisturising cream (tjsp..)
ja sitten ihan apteekin Humektaniin.
Normaali ja hieman pintakuiva iho minulla.
Hei, ostin Idea Toscanan kasvovoidetta apteekista ja voin suositella! Erittän mukavan tuntuinen ja kevyt.
suosittelen. La rochea, Vichyä, Louis Widmeriä jne. Pyydä näytteet ja löydä omasi.
Epäilin ensin, mutta jotain siinä oli, kun se minun ihoon sai lisää ryhtiä. Ja mies tykkää kun teen käsityöt ja ruiskii kasvoilleni.
Kosmetologeilta, tai sitten halvemmalla netistä (esim. mehr-kosmetiks).
Tekee ihosta ihanan tuntuisen ja näköisen, loistava myös meikin alla.
Jos sulla on couperosaa, podia tai ruusufinniä, sit ei kannata kokeilla (tekee punakat alueet vielä punakammaksi).
Vichy Idealia apteekista. Olen päälle 30-v., mutta alle 35-v. ja sitä suositeltiin minulle. Maksaa n. 35 euroa, pidän siitä ehkä jopa enemmän kuin Cliniquesta tai Biothermista. Versio löytyy normaalille + kuivalle ihotyypille.
Kuivaan talviaikaan ehdoton on Chanelin Hydramax+ ja erityisesti sen comfort creme versio (ei siis geeli)! Vaikka on hinnaltaan hieman kallis, on erittäin ravitsevaa, ylellisen kosteuttavaa ja kaiken lisäksi riittoisaa enkä itsekään laita sitä kuin ihan muutamia kertoja viikossa. Jo tämä ravitsee 30-v. pintakuivia kasvojani riittävästi!
Aiemmin ehdotettu Lancomen primordialekin on hyvä ja sitten ihan perusmarket-kosmetiikasta valitsisin esim. Doven "summer glow"-voiteen (kosteuttaa yllättävän hyvin ja samalla päivettää kivasti) sekä Lumenen Vitamin C+-sarjan.