Kokemuksenne joululahja LIMPSAKONEISTA?
Vuoden suosituin lahja oli limukone, onko siitä oikeasti korvaamaan vaikkapa pepsi maxia ja hiilihapottamaan vettä paremmin kuin kivennäisvedet?
Kommentit (13)
Saatiin anopilta joululahjaksi. Meillä hanavesi on hyvää ja siitä tehty happojuoma ihan älyttömän hyvää. Esansseina saatiin Orange, Cola ja Cola Light. Orangesta ei tykänny edes lapset. Cola Light maistuu samalle kuCola, eli ei meidän perheen aikuisten mieleen, mut lapset tykkää. Tavallisesta Cola esanssista tehdystä Colasta tykkää koko meidän perhe.
Ja tosiaan, pullojen roudaaminen kaupasta loppui!! Olen kivennäisveden suurkuluttaja. Nyt saan samaa, jopa paremman makuista lähes ilmaiseksi, eikä tarvi pulloja palautella.
eli Cola Light maistuu samalle kuin LIDLIN Cola.. eli ei meidän aikuisten mieleen, mut lapset tykkää.
Asuttiin ennen kyllä ulkomailla, Suomeen niitä on näköjään tullut vasta viime vuosina (5v sitten oli vielä melkein mahdotonta löytää patruunoita).
Meillä se on kuplaveden tekoon, makusiirappeja meillä ei ole ollut kuin alussa pari hassua. Sekoitetaan kuplavesi esim. omenamehuun, hyvää on.
Meillä ostetaan edullisia Lidlin vesiä ja limuja.
Pullojen roudaaminen ei ole ongelma sillä talossamme on hissi.
Jos ei hapota muuta kuin vettä, tuskin pullotkaan miksikään bakteeripesäksi muuttuvat.
Ei meidän mökkivesikanisterimmekaan mahdu tiskikoneeseen...
Onhan itse hapottaminen joka tapauksessa ekologisempaa kuin kaupasta ostaminen.
Minä olen tykännyt omastani kuplaveden tuottajana, en ole kokeillut esansseista kuin tonicia ja se on ihan ok.
Olin aiemmin sitä mieltä, että laite kuuluu sarjaan popcornkone eli täysin turha laite mutta mieli on kyllä muuttunut täysin. Käytämme makuina pelkästään ruokakaupasta saatavia Funlight mehuja ja hyvää on, eikä tarvitse enää kantaa vichypulloja kaupasta.
loistava keksintö!! Meillä myös loppui pullojen edes takaisin roudaaminen, kun ostettiin Soda stream. On ollu jo muutaman vuoden käytössä! Meillä tehdään ainoastaan hapotettua vettä. Kohta pullojen vaihto edessä.
..eikä sitä tiivistettä tarvii ees laittaa niin paljon kuin ohjeissa sanotaan vaan puolet siitä määrästä riittää ja maistuu sairaan hyvälle... :P
ruinasi joululahjaksi ja pettyi suuresti kun en sitä ollut ostanut. pidin kovin kalliina ja turhimus laitteena. tosin itse juon vain saunan päälle muutenkin limpparia, joten voisin kantaakin sen yhden pullon kuussa kotiin. mieheni litkii sitten limuja ihan urakalla.
Mies osti sitten itse sen laitteen ja intoilee nyt joka päivä sen kanssa. :)
ehkä kuitenkin ihan hyvä hankinta ympäristön kannalta...mutta miehellehän en myönnä ;)
hintaan 50e yks SodaStream :) Enkä enää joudu kantaan kivennäisvesiä kaupasta *huh*
Cola light,se sodastreamin oma,oli eka esanssi ja meidän mielestä SIKApahaa :/ ja aattelin jo et tässäkö tää nyt oli,et käytetään vaan vichykoneena,mutta sit huomasin,et ainakin meidän Prismassa on sellasia viinipullon näköisiä SUOMALAISIA esansseja jotka on noin 1-2e plo halvempia kuin Sodastreamin omat!! JA paaaaljon parempia!! Vadelma varsinki on NAM!! Ja isommat pullotkin.
Pullojen roudaaminen kaupasta loppui kokonaan. Limuista ei ole kokemusta. Meillä ollut kone noin 1,5 v ja käytetään tosi paljon.