Suositelkaa hyvää ja trendikästä kampaajaa pk-seudulta? (Espoo/Helsinki)
Onko sulla jokin hyväksi koettu vakipaikka? Mulla hakusessa, en ole oikein tyytyväinen nykyiseen paikkaan...aina lähden saman näköisenä ja olis kiva saada uutta ilmetta/ehdotuksia.
Kommentit (16)
Kyllä taitaa väri + leikkaus maksaa aina vähintään sen satkun. Ihanaa smetanakakkua kahvin kans...
Toinen ihan hyvä on kans Salon Pacifique Annankadulla ja siellä Kaisa (omistaja). Uskon että on pikkasen halvempi kun toi Inochi, alle satasen jäis. Näillä aina ihanat tarjoilut isoista kupeista, luxusta!
Aleksilla, olen vihdoin löytänyt vakipaikan 2-3 vuotta sitten ja tyytyväinen aina vaan :).
mutta valitettavasti ei ole kertoa...
Oma luottokampaajani perusti perheen ja muutti muualle, pahus... Sen jälkeen olen käynyt varmaan 15 eri paikassa, mutta eipä juuri ole positiivista sanottavaa. Joku on ollut ihan ok, mutta ei ketään tosi hyvää ole tullut vastaan.
mutta valitettavasti ei ole kertoa... Oma luottokampaajani perusti perheen ja muutti muualle, pahus... Sen jälkeen olen käynyt varmaan 15 eri paikassa, mutta eipä juuri ole positiivista sanottavaa. Joku on ollut ihan ok, mutta ei ketään tosi hyvää ole tullut vastaan.
wau-reaktio. Hairlekiinissa kävin muutaman kerran, mut kampaaja oli aika nuori eikä uskaltanut ehdottaa mitään. En halunnut mitään radikaalia, mut kyllä mä oletan et kampaajalla olis jotain ehdotettavaa, ettei se ole pelkästään asiakkaan asia...
ap
Unioninkadulla ja siellä esim. Ansku. Suosittelen!
Unioninkadulla ja siellä esim. Ansku. Suosittelen!
Osaatko sanoa hinnoista? Mä otan yleensä väräyksen ja leikkauksen (+pesun tietty), joskus 2 väriä. Kaulaan asti pituus.
ap
Studio Ju-Mi Lönnrotinkadulla. Plussaa hajusteettomista, ei-allergisoivista tuotteista.
Kotisivut kököt (uudet kuulemma tulossa) mutta puhelinnumeron sieltä saa: http://jumistudio.suntuubi.com/
hyvä ja melko edullinenkin. Aikaa voi olla vaikea saada nopeasti.
http://www.hiuslinna.fi/
Jennikin on hyvä. Muista ei kokemuksia. Ja sijainti siis Espoon Lähderannassa.
paras Butik, kampissa. Jokainen siellä taitava, mutta muutama todellinen "helmi" työssä. En enää muualle menisi.
- olen käynyt jo yli 10 v. (useampia toimipisteitä Helsingin keskustassa)
taitavia hiusmuotoilijoita...
www.tyyli.fi