Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Kommentit (37)
20-vuotispäivänä. Olimme tavattoman rakastuneita, mutta seksi ei ollut mistään kotoisin.
mutta ensimmäiset räjähtävän upeat orgasmit yhdynnässä sain 2 viikkoa sitten, nyt olen 42. Kannatti odottaa. Säälin niitä, jotka tyytyy siihen ensimmäiseen ja siinä sitten ollaan eikä kunnon seksielämästä tietoakaan..
monet teinit keksivät juttuja, koska kaveritkin puhuu että seksiä on.
miksi on hävettävä asia olla neitsyt 18v tai yli?
tai ainakin tuntuu siltä
neitsyyteni menetin myöhemmin avioliitossa kuten kunnon tytön kuuluukin 31v.
Aiemmissa seurustelusuhteissa pojillekin riitti ihan pussailu ja kädestä pitäminen. Jonkun kanssa seksiä kokeiltiinkin huonoin lopputuloksin. Joten siksi olinkin jo riittävän vanha.
myöhemmin ajateltuna erittäin typerä veto. Kännissä kaveriporukassa tuli vaan keksittyä, että neitsyydestä pitäisi päästä eroon. Samoin poika, jonka kanssa olin tuon kerran, oli myös neitsyt. Päätettiin sitten yhdessä päästä eroon neitsyydestämme ;) Kavereita oltiin :)
Seurustelin saman pojan kanssa neljä vuotta. Tapasin nykyisen mieheni ollessamme molemmat 26-vuotiaita ja hän menetti poikuutensa kanssani :)
nykyiselle miehelleni, eli kokemuksia vain tuosta yhdestä kumppanista. Ei silti ole valittamista, paranee vain vuosi vuodelta (yhteiseloa takana 11 v). :)
Sama mies edelleen. Yli 10 vuotta yhdessä.
Olin ihastunut suuresti vanhempaan poikaan, 18 vuotiaaseen. Pyysi joskus minut ja ystäväni kämpilleen kun ryyppäsi siellä kavereidensa kanssa. Kysyi minulta kerran oliko kuukautiseni jo alkaneet ja kun kerroin että olivat, niin sanoi että olisin valmis myös seksiin. Tuumasta toimeen, pelotti ja itketti, mutta hammasta purren kestin sen, en kyllä enää sen jälkeen kyläillyt siellä.
ja sattu niin hel#etisti!!!!
nyt ollaan saman miehen kanssa naimsissa. :)
Itse olin 20 ja oli ihan sopiva ikä. En ymmärrä miten muka hävettää, jos 18v neitsyt? Itseäni olisi hävettänyt, jos olisin lapsuudessa joutunut seksiä harrastamaan.
Oli hyvä ikä, edelleen olen saman miehen kanssa.
kanssa? Outo perhe teillä.