Ikinä en ota enää persaukista miestä
joka sitten eron tullessa yrittää lypsää multa rahaa. Varokaa erityisesti näitä ulkomaalaisia eli tarkemmin sanottuna ns ählämejä ja somaleita.
Kommentit (8)
Kannattaa suojata omaisuutensa aina olipa puoliso minkä maalainen tahansa.
Äijä ei tainnut ihan tajuta, että mitä se paperi käytännössä tarkotti :)
Ap
Niin, sanojesi mukaan on "ählämi". Nyt kun on vaurastunut, niin haluaa itse aina korottaa tulojensa mukaan maksamaansa elatustansa. Eli soittaa minulle ja ilmoittaa varanneensa uuden ajan lastenvalvojalle. Koskaan ei tyydy minimimaksuun hänen tuloilleen, vaan haluaa jo sopimukseen, että maksaa muutaman kympin enemmän.
Muutaman kerran on kysynyt, että voiko maksaa elarit myöhemmin, kun ei olisi varoja juuri siinä kuussa. Silloin on maksanut extraa seuraavan kerran maksaessaan.
Äijä ei tainnut ihan tajuta, että mitä se paperi käytännössä tarkotti :) Ap
jos ei tajunnut, eihän hän kuitenkaan voinut mitään saada ellet itse sitten ollut..antavainen.. :P
Äijä ei tainnut ihan tajuta, että mitä se paperi käytännössä tarkotti :) Ap
jos ei tajunnut, eihän hän kuitenkaan voinut mitään saada ellet itse sitten ollut..antavainen.. :P
enkä tule antamaankaan.
Ap
Olen tatuoitu jätkä!
Tietääkö sun kaverit muuten, että sulla on alter ego vauva-palstalla?
Niin, sanojesi mukaan on "ählämi". Nyt kun on vaurastunut, niin haluaa itse aina korottaa tulojensa mukaan maksamaansa elatustansa. Eli soittaa minulle ja ilmoittaa varanneensa uuden ajan lastenvalvojalle. Koskaan ei tyydy minimimaksuun hänen tuloilleen, vaan haluaa jo sopimukseen, että maksaa muutaman kympin enemmän. Muutaman kerran on kysynyt, että voiko maksaa elarit myöhemmin, kun ei olisi varoja juuri siinä kuussa. Silloin on maksanut extraa seuraavan kerran maksaessaan.
hyi hittolainen: onneksi mulla ei käynyt edes mielessä tehdä sekarotusia lapsia.
Ap