Olen varmana tullut hulluksi!!!
Olen tavannut uuden mihen ja meillä menee hyvin.
Joku aika sitten hän alkoi puhumaan kihloista,naimisiin menosta jne..
Nyt eksyin naimisiin.infon sivuille ja koukkuun jäin! Täysin kahjoa tässä vaiheessa siellä seikkailla, kirjoitella ylös tuleviin häihin liittyviä juttuja ja mietteitä kun on vasta pari kertaa ollut PUHETTA naimisiin menosta sitten JOSKUS
Onko kukaan muu hurahtanut kyseisiin sivuihin vaikka vielä edes ole kihloissa saatika päivämäärää tai edes vuotta mietitty?
Kommentit (5)
ei häitä näkyvissä ja silti siellä tulee oltua ja paljon
minä menin liian myöhään ja en ennättänyt tehdä omiin häihini kaikkea mitä olisin halunnut.
Aah, niin koukuttavat ja ihanat sivut.
:-)
Onhan se yksi syy mennä naimisiin sekin kun häiden pitäminen on jännää ja kivaa, mut ei varmaan kauaa kestä avioliitto jos ei o muita perusteita
No ei se mitään, llähes kaikki ihmiset on nykyään sellaisia isoja lapsia ja kaikki periaatteet ja arvot ja järki hukassa
Älä nyt vedä hernettä nokkiin , enhän mä tiedä SUN tilannettasi ja harkintakykysäsi yhden jutun perusteella kunhan huomautan muille tätä lukeville että aivoja kannattaa käyttää kun on kyse pitkäaikaisista asioista
En siis tarkoittanut, että olen jo omia häitä suunnittelemassa :)
Ei ihan lähiaikoina ole tosiaan ajankohtainen, mutta koukkuun noihin sivuihin jäin.
Mä olin kanssa joskus koukussa niihin sivuihin ja mulla ei ees ollu miestä silloin. Enkä muuten ikinä aio naimisiinkaan mutta silti. Eksyin sinne kun kaverin häitä suunniteltiin ja varmaan pari vuotta siellä notkuin.