Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaatko ketään ihmistä? Miksi?

Vierailija
05.01.2010 |

Itse tulen yleensä kaikkien kanssa toimeen enkä muista koskaan kantaneeni kenellekään pitkiä aikoja kaunaa mutta nyt olen jo yli vuoden ajan TODELLA inhonnut yhtä samanikäistä naista. Itseänikin tilanne hämmentää, kun en ole tottunut tuntemaan vihaa. Kaikki lähti siitä että kuulin hänen levittäneen selkäni takia todella inhottavia ja perättömiä juttuja. Onneksi ne joille hän näitä levitti eivät uskoneet häntä, mutta en tiedä mitä hän on muissa yhteyksissä keksinyt. Uskon että hän on minulle monestakin asiasta kateellinen ja siis todella toivoo minulle pahaa. Joka kerta kun joku välttää katsomasta silmiin tms olen heti varma että se johtuu tästä naisesta. Mutta suoraan en voi tästä asiasta kysyä, sillä silloinhan vaikutan vainoharhaiselta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erästä työkaveria.

Syitä en viitsi kertoa.

Vierailija
2/23 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedoinsestiraiskaajapaskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä pähkäilyyn, onko se ihminen levitellyt sinusta asioita vai ei. Äläkä kuluta aikaasi sen miettimiseen, mitä muut ihmiset sinusta ajattelevat. Jos sen teet, kulutat tosiaan aikasi turhaan.

Sinä ja vain sinä tiedät totuuden itsestäsi. Kuka vain voi kuitenkin levitellä epätotuuksia sinusta, ja niitä kojaillessasi ja pähkäillessäsihän et halua viettää loppuelämääsi?

Vierailija
4/23 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea antaa anteeksi. Kokeile, olo helpottaa.

Vierailija
5/23 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa yrittää unohtaa ja nousta ns.asian/henkilön yläpuolelle

Vierailija
6/23 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä entistä ystävääni, sen kommentit on todella törkeitä. hänen mielestään (kun olin raskaana) että minusta tulisi huono äiti kun olen vasta 23 ja se ite synnytti 16 vuotiaana, ja minä todellakin suunnittelin vauvaa, ja halusin sitä! ja olen todellakin paras äiti =)

Vierailija
7/23 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mun "ystävä" n.4 vuotta.Kertoi kaikki mun asiat eteenpäin.Härski muija käyttämään ihmisiä hyväkseen.

Vierailija
8/23 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan exääni. Tyyppi olikin narsisti.

Vierailija
9/23 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen erääseen henkilöön syvästi pettynyt.

Vierailija
10/23 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että parempi on alkaa elää omaa elämää ja yrittää unohtaa sellainen k***pää. Asia helpottui huomattavasti kun hän muutti kauemmas.

Kyseessä ilkeämielinen juorukello, jonka elämäntehtävä tuntui olevan saada muut ihmiset toistensa kimppuun. Sai kyllä itse pataan muutaman kerran (kuulemma).

Vierailija
11/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan kaikkia maailman ihmisiä..

Kärsin masennuksesta toisten takia, en halua että kukaan ihminen tulee lähelleni.. Haluan olla rauhassa. Ja tosiaan vihaan kamalasti ihmisiä, en ole sosiaalinen millään tavalla. Onko se normaalia? Omasta mielestä kyllä... Mutta jokaista ihmistä kohtaan tunne vihaa?

Vierailija
12/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsi kertoa perusteluita.

Vierailija
13/23 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni exää. Käyttäytyi todella törkeästi miestäni kohtaan ja on tuolla häiriökäytöksellään aiheuttanut paljon surua suhteemme aikana. Toivottavasti emme/appivanhempamme eivät joudu enää koskaan kuulemaan hänestä mitään.

Vierailija
14/23 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,mutta tuntuu mahdottomalta...edes aloittaa keskustelua.AP ..KETÄS ITSE VIHAAT?

Vierailija
15/23 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt moniin ihmisiin välillä elämäni varrella, mutta en vain tunne niin vahvasti.

Vierailija
16/23 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valheellista panettelevaa huoraa, joka ei keinoja kaihda. täysin narsistinen idiootti, ruma ja pahansuopa. ovela tosin.

Vierailija
17/23 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-pää!

Vierailija
18/23 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan juuri tällä hetkellä aika montaakin ihmistä, ikävä kyllä.

Äitiäni. Äiti ei käsitä, miten paljon on loukannut ja satuttanut minua.

Erästä miestä, jota en saanut ja jota kohtaan tunnen rakkautta, vaikka se ei kannata. 

Isäni uutta vaimoa, joka pitää isän tossun alla niin, ettei isä enää osallistu elämääni. Nainen on myös aiheuttanut riitoja (isäni kanssa). 

Vihaan myös itseäni, koska en ole täydellinen ihminen, vaan mm. vihaan näitä minua kohtaan väärin tehneitä ja pidän heitä ihan paskoina. 

Vierailija
19/23 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppia. Miksi? Siksi, että teki tempun terävän vuosia siten. En mitenkään pysty antamaan anteeksi ,enkä unohtamaan sellaista petosta. Ja kyllä, lapseni tapaa mummiaan suhteellisen säännöllisesti. Olen keskustellut  asiasta poikani kanssa. Olen kertonut inhoavani ex-anoppiani tietyistä syistä (aikuisten juttuja) ja että lapsi saa rakastaa ja tavata mummiaan ihan kaikessa rauhassa. Ei se ole minulta pois.

Vierailija
20/23 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä enää jaksa, vaikka raskauttavia syitä voisi kyllä ihan etäämmältäkin tarkasteltuna olla. Tahdon vain rakastaa, aina olen tahtonutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä