Vihaatko ketään ihmistä? Miksi?
Itse tulen yleensä kaikkien kanssa toimeen enkä muista koskaan kantaneeni kenellekään pitkiä aikoja kaunaa mutta nyt olen jo yli vuoden ajan TODELLA inhonnut yhtä samanikäistä naista. Itseänikin tilanne hämmentää, kun en ole tottunut tuntemaan vihaa. Kaikki lähti siitä että kuulin hänen levittäneen selkäni takia todella inhottavia ja perättömiä juttuja. Onneksi ne joille hän näitä levitti eivät uskoneet häntä, mutta en tiedä mitä hän on muissa yhteyksissä keksinyt. Uskon että hän on minulle monestakin asiasta kateellinen ja siis todella toivoo minulle pahaa. Joka kerta kun joku välttää katsomasta silmiin tms olen heti varma että se johtuu tästä naisesta. Mutta suoraan en voi tästä asiasta kysyä, sillä silloinhan vaikutan vainoharhaiselta.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2011 klo 23:48"]
Sama täällä! Tuollainen touhu on todella sairasta ja säälittävää oli kyseessä nuori tai vanha, mies tai nainen! Pitäisi näille muiden kiduttajille antaa samalla mitalla takaisin tai lähettää toiselle planeetalle kiusaamaan toisiansa, sairaat yksilöt. Mikään syy ei oikeuta kiusaamaan muita.
[/quote]
Appiukkoa. Ihan sen oman käytöksen takia PISTE
[quote author="Vierailija" time="06.01.2010 klo 09:45"]yhtä entistä ystävääni, sen kommentit on todella törkeitä. hänen mielestään (kun olin raskaana) että minusta tulisi huono äiti kun olen vasta 23 ja se ite synnytti 16 vuotiaana, ja minä todellakin suunnittelin vauvaa, ja halusin sitä! ja olen todellakin paras äiti =)
[/quote] Anteeksi nyt vaan mutta en usko hetkeäkään, että olet PARAS äiti. Saatat olla ihan ok äiti mutta uskallan väittää, että joku muu olisi parempi äiti jopa sun lapsellesi saatikka sitten paras äiti ylipäätään. Anteeksi mutta minua ärsyttää ihmiset, jotka liiottelevat omia kykyjään ja osaamistaan:(
Ja kyllä 23 vuotias on todella nuori äidiksi...