Onko kukaan syönyt Siripiri-hedelmäsokeria
makean himon hillitsemiseen? Olen aloittamassa dietin ja tiedän jo etukäteen, että ongelmia tulee makeanhimon kanssa. Mietinkin, että jos syö aina yhden siripirin kun himo iskee. Eikö se kuitenkin ole kevyempää kuin esim. suklaa tai joku leivonnainen?
Kokemuksia?
Kommentit (29)
Hei!
Olen varma että kukaan ei ole syönyt Siripiri hedelmäsokeria, koska Siripiri on rypälesokeria. Se on erinomainen niihin tarkoituksiin joihin se on tehty, esim. diabetikolla voi pelastaa hengen.
Se mihin muuhun sitä käyttää, jokainen voi leikkiä mielensä mukaan, kuitenkin sillä saa nostettua nopeasti verensokerin ja korvaa esim. flukoosipiikin joka annetaan hyvin alhaiseen verensokeriin, on lähes yhtä nopea vaikutus. Jo suussa imeytyy elimistöön sokeria.
Lapsena tai nuorena sitä maisteltiin jos ei muuta makeaa ollut. Parit kerrat.
Maratoonilla oli varalta taskussa. Mutta en tarvinnutkaan.
Ap, Siripiri ei ole hedelmäsokeria.
Se on rypälesokeria.
Kaupassa oli 10snt poistossa pötkylöitä, vaikka päiväystä vuosia jäljellä, joten ostin monta. Hyviä marjareissuilla kun voimat menee ja marjat ei riitä energiaksi.
Älä rupea dieetille. Muuta ruokailutapojasi loppuelämäksi.
Siripiriä olen maistanut joskus vuosikymmeniä sitten. Suosittelen makeanhimoon mieluummin hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa oli 10snt poistossa pötkylöitä, vaikka päiväystä vuosia jäljellä, joten ostin monta. Hyviä marjareissuilla kun voimat menee ja marjat ei riitä energiaksi.
Tuohon hedelmäkarkit tyyppiä Aakkoset ovat parempia. Siripireillä on lisänä se pirullinen taipumus, että pötkö hajoaa taskussa. Ne murut sitten jäävät saumoihin, eikä lähde pois yleensä edes konepesussa. Taskuun unohtunut Aakkonen sen sijaan tulee oikeassa muodossaan ulos pesukoneesta, on tullut kokeiltua molempia pestyä monet kerrat:) Sitä paitsi, SiriPirit haisevat kamalalle. Miksipä ei korjaisi heikotustaan eli suomeksi matalalle humpsahtaneita verensokereita oikeasti hyvän makuisella tuotteella, tarpeeksi kärsimystä noissa matalissa sokereissakin on.
T DM1
Vanha ketju tosiaan, mutta nuo auttaa hyvin myös näin helteillä jos tulee heikko olo.