Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimisit ystäväni suhteen?

Vierailija
05.01.2010 |

Olen tuntenut hänet 25 vuotta, ja tavanneet usein kaksin tai perheenä. Nyt en ole nähnyt häntä 10 kuukauteen, vaikka hän asuu samassa kaupungissa. Hän ei ole ehtinyt tavata minua. Hän on ehtinyt kuitenkin tänä aikana matkustaa, harrastaa ja mitä milloinkin. Olen pyytänyt häntä monta kertaa meille, kutsunut itseni hänen luokseen, kutsunut hänet kummilapsensa synttäreille, kahville kauppakeskukseen, kävelylenkille ja vaikka mitä. Ei ehdi. No, jossakin vaiheessa hän varmasti ehtii. Tapaanko hänet sitten, kun hänellä vihdoin on aikaa. Tekisi mieleni sanoa hänelle jotakin asiasta, koska kyllähän olen tästä loukkaantunut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sanottavaa. ap

Vierailija
2/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sillä ei ole aikaa niinkuin minulla. Muuten kyllä pidän yhteyttä, mutten ehdi käymään vaikkei kaukana asutakaan toisistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea tavata kavereita, kun mulla on ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö.

Mä kyllä tapaisin niitä mielelläni. En tee mitään muutakaan, kun en uskalla käydä edes lähikaupassa.

Mä olen silti muuten ihan täysjärkinen..:)

Vierailija
4/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean paljon työkiireitä ja stressiä (kuten minulla - laiminlyön vanhoja ystäviäni ja olen tästä hyvin tietoinen). Sinuna odottaisin rauhassa yhteydenottoa. Jos on kyse kiireistä, hän vain stressaantuu entisestään yhteydenotoistasi.

Vierailija
5/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tilanne ja kaveri on 3-vuotiaani kummi....hän on ehkä katkera siitä että meille tuli vielä lapsi. Ja kiirettä ehkä on, on kyllä nyt työtön.

Eli en tiedä, tosi paha mieli mullakin tuosta.

Vierailija
6/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa löytyisi kyllä, jos sitä on omiin harrastuksiin jne. Hänellä oli kesälläkin lomaa yli kolme kuukautta. Tuntuu jotenkin itsensä aliarvioimiselta mennä treffeille tuosta vaan sitten kun niiden aika tulee. ap

Vierailija
7/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi on mieltä, jos katkaiset välit?

Vierailija
8/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio missään tapauksessa välejä katkaista. Lapsella siitä tuskin on mitään mielipidettä, ei kummitäti hänen elämässään missään roolissa näyttäydy. Olen vain itse ärsyyntynyt. ap

Vierailija
9/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä kiinnosta ainakaan tällä hetkellä.

Vierailija
10/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio missään tapauksessa välejä katkaista. Lapsella siitä tuskin on mitään mielipidettä, ei kummitäti hänen elämässään missään roolissa näyttäydy. Olen vain itse ärsyyntynyt. ap

Vierailija
11/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teidän mielestä lapsellista sanoa sitten kun hän ottaa, että valitettavasti minulle ei sovi nyt vielä pariin kuukauteen, kun on niin kiireitä. ap

Vierailija
12/12 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kyllä lupaa tulla mutta tekee oharit, eikä edes ilmoita tai soita jälkeenpäin miksei tullutkaan. Lapseni kummi siis.

Olen tulkinnut niin, ettei sitä kiinnosta. Enkä ota yhteyttä enää, saa itse soitella tms. kun ja jos taas joskus kiinnostaa. Samassa kaupungissa asuvaa siskoaan ehtii kyllä tapaamaan parin sadan kilsan päästä säännöllisesti muttei meille ehdi koskaan poiketa.

Olisko katkera ja kade.