Seksikumppaniasiaan liittyen, minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Ja minkä ikäinen olet nyt (eli onko sukupolvella jotakin merkitystä tässä asiassa?
Itse menetin neitsyyteni 17-vuotiaana. Nyt olen 41 v. Aloittavatko nykyisin nuoret seksielämän aikaisemmin?
Kommentit (47)
ja nyt 23
Ja yleisestä mielipiteestä poiketen, nautin todella ekasta kerrasta.. ja nautin edelleen _joka_ kerrasta ;)
Olin 15, liki 16...nyt ikää 37v ja kumppaneita ollut noin 30kpl.
Mulle oli kunnia-asia päästä eroon neitsyydestä ennen viisitoistavuotissynttäreitä. Nyt se kuulostaa typerältä, mutta silloin kovinkin fiksulta. :D Poika oli ensirakkauteni. Joskus olen miettinyt, oliko se suuri teinirakkaus oikeasti vain himoa!
Nyt ikää 30.
Toivottavasti saan omille lapsilleni välitettyä viestin siitä, että vähän vanhemmaksi joutaa hyvin odottaa.
Paitsi, että joukkoon mahtuu näitä varsin varhain seksin aloittaneita (13, 14), on parikymppiseksi asti neitsyeinä "säilyneitäkin". Mielenkiintoista...
t. ap (joka taitaa sijoittua keskivälille)
nyt on ikää 36
Kumppaneita on ollut about 10, mutta myönnetään että muutama on ollut niin merkityksetön, että unohtuu toisinaan laskuista. Tätä kun kysytään aina silloin tällöin, niin luulen etten osaa oikeaa vastausta antaakaan. Tai sitten olen vain huono matikassa.
mies
kun olin 19 v. Seurustelu loppui lyhyeen, mutta oikein hyvät
muistot jäivät! Nyt olen 34 v.
Teininä neitsyytensä menettäneitä pidän aika helppoina ja vähän lutkamaisina. Itse olin 16v ja olin kyllä todella ujo ja neitsyys meni poikaystävälle. Mutta kai minussa jonkinlaista lutkamaisuutta oli kun piti niin nuorena haarojaan levitellä.
Ikää tärkeämpää kai on kypsyys, se ettei mene sänkyyn pojan kanssa vaan jotta tämä ei jättäis tms
oli niitä seurustelukumppaneita pari aiemminkin. olin vaan kunnon pihtari, silloin.
Toisaalta, ehkä ajattelet juuri itseäsi ja teet sen perusteella yleistyksen.
En ymmärrä miten ikä kertoisi MITÄÄN lutkamaisuudesta! Tai helppoudesta.
Toisaalta, ehkä ajattelet juuri itseäsi ja teet sen perusteella yleistyksen.
En ymmärrä miten ikä kertoisi MITÄÄN lutkamaisuudesta! Tai helppoudesta.
ja nyt 38.