Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mopoautot liikenteessä

Vierailija
04.01.2010 |

eikö laki sano että niiden täytyy väistää maantiellä autoja? 80-90 alueella ajetaan 40-50 ja kiemuraisella maantiellä todella vaarallista ohittaa. en ymmärrä kuka päästää lapsensa ajelemaan aikuisten ja oikeiden autojen sekaan maanteille. tulee pahaa jälkeä kun kolaroidaan...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä yksiä helvetinkoneita!! Kuskit räkänokkaisia lippalakkipäisiä pojankloppeja, jotka itsekkäästi tunkevat kolmion takaa eteen ja käyttäytyvät kuin koko maailma olisi heidän. Talla pohjassa ja otetaan kisaa kavereiden kanssa. Ja enkä edes yleistä.

Liikennesääntöjä ei osata ollenkaan.

Yksi sellainen äidin kullamuru teini oli ajaa minun ja tyttäreni päälle. Terveisiä vain Itä-Tampereelle!

Vanhemmat voisivat vähän miettiä ennen kuin ostavat noita rakkineita lapsilleen. Liikennekasvatuskin olisi paikallaan ennen kuin päästetään yleisille teille ja kaduille.

Vierailija
2/11 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rusinaksi mennestä mopoautosta nostetaan ruumista!

ja ei ne ainakaan vielä kovin halpoja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwinismia. Sama kun pappa menettää korttinsa eikä näe, maista eikä haista: ostetaan papalle mopo.

Vierailija
4/11 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne aiheuttaa kyllä ongelmia, kukaan ei pääse ohi ja jos kiemurainen ylämäkiä tie.. voi lapset! ja ihme käännöksiä autojen edestä!

Vierailija
5/11 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mopoilla ja autoilla on samat liikennesäännöt. Korjaa vähän asennettasi liikenteessä. Hitaammatkin saavat liikkua yleisillä teillä.

Ei minun tyttärelläni ei ole mopoautoa, koska pidän sitä vaarallisena hänelle. Tyttäreni ajeleekin Traktorilla. Traktori kuskille itselle käy harvoin huonosti kolarissa.

Ehkä joidenkin on vaikea ymmärtää, että kaikkialla eivät julkiset kulje vaan on mentävä omin kyydein kavereille, kauppaan, kouluun...

Vierailija
6/11 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä yksiä helvetinkoneita!! Kuskit räkänokkaisia lippalakkipäisiä pojankloppeja, jotka itsekkäästi tunkevat kolmion takaa eteen ja käyttäytyvät kuin koko maailma olisi heidän. Talla pohjassa ja otetaan kisaa kavereiden kanssa. Ja enkä edes yleistä.

Vierailija
7/11 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mopoilla ja autoilla on samat liikennesäännöt. Korjaa vähän asennettasi liikenteessä. Hitaammatkin saavat liikkua yleisillä teillä.

Ei minun tyttärelläni ei ole mopoautoa, koska pidän sitä vaarallisena hänelle. Tyttäreni ajeleekin Traktorilla. Traktori kuskille itselle käy harvoin huonosti kolarissa.

Ehkä joidenkin on vaikea ymmärtää, että kaikkialla eivät julkiset kulje vaan on mentävä omin kyydein kavereille, kauppaan, kouluun...

Vierailija
8/11 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minusta pitää väistää esim. bussipysäkille koska keskinopeus on niin paljon pienempi kun yleinen nopeus. mopon ohitse pääsee,mopoauton ei jos paljon kiemuroita. mopoauto menee ruttuun kun pahvilaatikko jos kolari tulee..no jotkut vanhemmat jopa antavat lastensa virittää mopoautonsa jolloin kulkevat lujaa... jokainen tyylillään.

Vierailija
9/11 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä mopoautoilla ajellaan juuri nyt rallia meidän kylällä pitkin kävelyteitä eikä sekään oikein sopivalta tunnu..

Vierailija
10/11 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin lapseni skootteria kesällä. Hävetä sai aikuisten? liikennekäyttäytymistä. Kaahattiin kolmion takaa eteen, ohitettiin liian läheltä, ajettiin ihan perään kiinni, näytettiin keskisormea.(minä sentään olen ajanut ammatikseni autoa kohta 20v, että liikennesäännöt kyllä hallitsen. Virheitä toki välillä tulee niin kuin muillakin)

Suvaitsevaisuutta liikenteeseen. Ei voi olettaakkaan, että juuri kortin saaneet nuoret eivät tekisi virheitä liikenteessä.Virheitä kun tekevät myös itseään mestarikuskinakin pitävät.

Vierailija
11/11 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[niin traktoreihinkin saa turvavyön

i]

mopoilla ja autoilla on samat liikennesäännöt. Korjaa vähän asennettasi liikenteessä. Hitaammatkin saavat liikkua yleisillä teillä. Ei minun tyttärelläni ei ole mopoautoa, koska pidän sitä vaarallisena hänelle. Tyttäreni ajeleekin Traktorilla. Traktori kuskille itselle käy harvoin huonosti kolarissa. Ehkä joidenkin on vaikea ymmärtää, että kaikkialla eivät julkiset kulje vaan on mentävä omin kyydein kavereille, kauppaan, kouluun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän