hCg:n nousu Clearbluen testeillä? Koska kannattaa mennä verikokeeseen
Nyt on kp 26 ja huomenna menkat myöhässä.
Clearbluen tarkka testi sanoi raskaana 1-2 😊🥰 olin jo menossa verikokeisiin, mutta sitten muistin onko liian aikaista mennä verille, koska Clearblue näyttää seuraavaksi 2-3 tai 3+ jos HCG nousee normaalisti?
Koska oikea aika verikokeisiin? Koska on ns hyvä aika ottaa verikoe
Olen niin innoissani🥰🥰🥰
Kommentit (11)
Eikö kukaan tiedä hCg mittaamiseen ajankohtaa?
Mitä jos vaan odotat muutaman päivän ja tee pari uutta testiä? Ei se lapsi synny yhtään sen nopeammin vaikka kuinka testaat.
Niin siis selvennyksenä, mietin HCg verikoetta raskauden varmistamiseksi, kun on ollut muutamia kemiallisia raskauksia joissa ensi tulee raskaana 1-2 ja sitten raskaus päättyy ennen 6 vkoa 😢
Ap
Olet raskaana jos testi näyttää että olet raskaana. Ei siihen mitään verikokeita tarvita
Vierailija kirjoitti:
Olet raskaana jos testi näyttää että olet raskaana. Ei siihen mitään verikokeita tarvita
Kemiallinen raskaus on mahdollinen vaikka testi näyttäisi plussaa
Vierailija kirjoitti:
Niin siis selvennyksenä, mietin HCg verikoetta raskauden varmistamiseksi, kun on ollut muutamia kemiallisia raskauksia joissa ensi tulee raskaana 1-2 ja sitten raskaus päättyy ennen 6 vkoa 😢
Ap
Verikoe näyttää ihan samalla tavalla, jatkuu raskaus tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Verikoe näyttää ihan samalla tavalla, jatkuu raskaus tai ei.
Tämä ei pidä paikkaansa. Verikoe hcg 10, raskaustesti positiivinen, mutta raskaus ei jatku (kemiallinen
Verikoe taas 200> niin kunnolla käynnistynyt raskaus kyseessä
Ap tässä
Testistä raskaana 1-2 on pari päivää. Eilen / tänään olisi pitänyt alkaa menkat.
Tänään iltapäivällä, tunsin kun alkoi vuotamaan. Pikkuhousut ja shortsit menivät kirkkaaseen vereen. Laitoin harmissani heti siteen.
Sitten tuli vieraita. Ja side puhdas. Ei kipuja/ kramppeja, ja vuoro ei alkanutkaan
Ap
Tarkistin, mulla viimeksi otettu KP 29, kun kuukautisten myöhässä KP 26. Eli 3 päivää kuukautisten poisjäännin jälkeen. Se oli silloin 520 ja tyttö tuli 💗💕💗