Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TÄH? Työpaikkani pahin sovinistisika on yhtäkkiä muuttunut lepertelijäksi - ja vain

Vierailija
04.01.2010 |

siksi, että olen raskaana! Hän jopa kyselee hymyillen vointiani ja luo mahaani jatkuvasti helliä katseita.

Ota nyt noista miehistä selvää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ollut hänelle "uranaisena" uhka?

ap

Vierailija
2/4 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ketunhäntää kainalossa. Kyllä monet ihmiset raskaus ja vauvat herkistää. Mäkin jouduin tossa ennen joulua vähän lepertelemään sellaiselle ihan vastasyntyneelle vauvalle, kun huoltsikalla näin. Se on puhdasta biologiaa. Söpöähän tuo vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veemäinen, koska et ole ainakaan nyt kilpailija ja uhka.

Minun työpaikalla samanlainen mies ja selvästi kokee minut uhaksi ja yrittä kaikin tavoin dissata minua. Ja sekös sitä harmittaa, kun osaan antaa takaisin, tosin hyvin sivistyneesti ja en ole moksiskaan sen huutelusta.

Vierailija
4/4 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla samanlainen mies ja selvästi kokee minut uhaksi ja yrittä kaikin tavoin dissata minua. Ja sekös sitä harmittaa, kun osaan antaa takaisin, tosin hyvin sivistyneesti ja en ole moksiskaan sen huutelusta.

tyypin laukoessa kommenttejaan. Asemani puolesta minun ei pitäisi olla hänelle mikään uhka (hän esimies, minä alainen), mutta joku ihme asetelma siinä on ollut. Miehellä on ollut tarve tuoda esiin, millaisia naiset ovat ja millaiset tehtävät heille kuuluisivat. Minä olen lähinnä naurahtanut, ehkä pyöräyttänyt silmiäni ja laukonut takaisin astetta asiallisemmin. En todellakaan alistu moisiin puheisiin kenenkään suusta.

Nyt sitten homman nimi on ihan toinen: mitä enemmän mahani kasvaa, sitä enemmän tyyppi lepertelee ja "hoivaa" minua.

ap