Aika mahtavaa huomata, että olen kolmen lapsen jälkeen paremmassa kuosissa..
kuin moni parikymppinen lapseton! ja ikääkin mulla on jo 35v. Oon huomannut jumpassa ja salilla (vaikka en kyylää ketään;) että ylipainoisia ja nuoria naisia on paljon ja monella on jo jenkkakahvat. Oletteko huomanneet vastaavaa??
Kommentit (6)
ja lapsia 3 myös. Mä olin ihan onneton kuikelo ennen lapsia ( hoikka siis ollut aina, mutta ennen olin suorastaan laiha )ja lapsista tuli 7kg lisää ja siihen yhdistettynä venyttely ja kuntosali niin mulla on nyt perse, kiinteät käsivarret, hyvät jalat ja voin hyvin sekä näytän hyvälle- tämä siis myös muiden kuin minun mielipiteeni. Esim lauantaina törmäsin teiniaikoijen poikakveriini ja hän ei meinannut millään uskoa, että olin todellakin synnyttänyt 3 lasta. Muutenkin kuulen aina kehuja hyvästä vartalostani ja tuntuuhan se kivalle ja motivoi edelleen kuntoiluun. En ole kuntoiluhullu vaan harrastan sitä kausittain. Nytkin on puolen vuoden tauko kuntosalista, mutta olen vastaavasti sitten lenkkeillyt pari kertaa viikossa ja kotonakin voi kuntoilla eli teen vatsavetoja,venyttelen ja teen käsipainoilla sarjoja. Olen myös siinäkin suhteessa onnekas, että voin syödä mitä vaan turpoamatta eli en liho helposti ja ilmeisesti kulutan kaiken mitä syön.
Itsekin huomannut miten nämä nykyajan nuoret ovatkin huonossa kunnossa ja rehellisesti voin minäkin sanoa, että näytän paremmalta kuin moni parikymppinen lapseton nainen
Mä meinasin tulla onnitteleen, kun ajattelin että olet oppinut näkemään itsesi hyvän näköisenä kovan urakan jälkeen...
Ja sitten sä osoittauduitkin vaan tyhmäksi. Katsos meitä ihmisiä on monen laisia.
Olisit vaan ylpeä itsestäsi, etkä alentaisi muita niin vaikuttaisit fiksummalta.
Mä meinasin tulla onnitteleen, kun ajattelin että olet oppinut näkemään itsesi hyvän näköisenä kovan urakan jälkeen... Ja sitten sä osoittauduitkin vaan tyhmäksi. Katsos meitä ihmisiä on monen laisia. Olisit vaan ylpeä itsestäsi, etkä alentaisi muita niin vaikuttaisit fiksummalta.
Niin, mä olen liikkunut nyt aktiivisesti 10 vuoden tauon jälkeen. Eikä tarkoitus ollut alentaa ketään, vaan oikeasti ihmettelen miten paljon ylipainoisia nuoria naisia näkee.
Kiinteämpi treenauksen tuloksena. ja sopivasti muotoja on tullut;)Aina kun valitetaan että vartalo menee pilalle raskauksien myötä ;)
ap
teini-ikäisien kohdalla. Oikeastaan monikaan ei ole muualta pyöreä kuin vatsan kohdalta ja tietysti nykyajan nuorison vaatteet sitä vielä korostaa.
...ja, en ole itse missään täydellisessä kunnossa...
syksyllä puolimaratonin, juuri kävimme murtsikoimassa pari tuntia lasten kanssa jne.
Olen pannut saman merkille, että kun 10 vuoden lastensaannin tauon jälkeen ryhtyy tass aktiivisemmaksi, sitä on parempikuntoinen kuin moni ihan nuori nainen.
Kuten ap, olen myös huomannut että tytöt pukeutuvat vyötärömakkaroitaan korostaen, ehkä tahattomasti. Monesti vaan ajattelee, että numeroa isommat housut ja korkeampi vyötärö näyttäisivät armollisemmalta.