Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lapsesta johtuvasta syystä perut etukäteen sovitun ystävätapaamisen?

Vierailija
04.01.2010 |

a) lapsi sairastuu etkä saa hoitajaa

b) lapsi sairastuu

c) huomaat haluavasi ollakin sen päivän ihan vain kotosalla lasten kanssa

d) lapsesi huomaa haluavansa olla sen päivän ihan vaan just sun kanssasi

Henkilö, joka kovasti aina puheissaan haluaisi tavata, ja kun järjestän siihen mahdollisuuden, se perutaan aina sellaisesta lapsesta johtuvasta syystä, että periaatteessa tapaamisen ei koskaan olisi mahdollista, koska sama tilanne voi tulla lapsiperheessä eteen niin kauan kun lapsia on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko tuloss atapaamiseen yksin vai lapsen kanssa? Jos yksin, niin en peru minkään takia, koska oletus on, että mieheni hoitaa lasta sen aikaa eikä haittaa, vaikka lapsi on kipeä. Jos taas olisin tulossa lapsen kanssa, tietty lapsen sairastuessa jätetään tapaaminen väliin.

Vierailija
2/6 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos hoitaja löytyy helposti niin lähden, jos hoitajan hankkiminen on hankalaa tai lapsi todella kipeä, niin en lähde. Vähän tietysti riippuu siitäkin, kuinka "ainutkertainen" tapaaminen on, jokaviikkoiset treffit voin perua helpommin, harvinaista tapaamista en niin herkästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus tapaamiseen on 1-2 krt kuussa, koska asun toisella paikkakunnalla. Ystävä itse ottaa aina esiin, että olisi kiva tavata, sitten sovitaan joku aika, järjestän sen, sanon ei kiitos myöhemmin tuleville asioille sovitun tapaamisen johdosta ja pidän koko ajan sovitusta tapaamisesta kiinni. Sitten hetkeä ennen tapaamista tulee tekstari tyyliin että "no me nyt ruvetaankin laittamaan tässä ruokaa, kun mieskin kohta tulee ja meni niin pitkään tuolla kirjastossa".

Ookoo suunnitelmat muuttuu, mutta käypä tosiaan hyvin selväksi, että kuutena päivänä viikossa saatavilla oleva kirjastokin menee minun ohitseni. Sanoisinkohan jo kohta, että en voi pitää sinulle paikkaa varattuna kun perut sen joka kerta. Haluaisin nähdä tätä ihmistä kovasti, mutta kun se on aina tätä. ap

Vierailija
4/6 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ainakin pariksi kuukaudeksi. älä järjestä aina tapaamista, vaan anna kaverisi hoitaa järjestelyt ja mene sinä heille, jos kutsuu. mutta älä sinä kutsu teille.

minua ärsyttää erityissti ne kamut jotka aina odottavat että heidät kututaan meille, mutta eivät ikinä itse vaivaudu kutsumaan heille.

Vierailija
5/6 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo suunnitelmat muuttuu, mutta käypä tosiaan hyvin selväksi, että kuutena päivänä viikossa saatavilla oleva kirjastokin menee minun ohitseni. Sanoisinkohan jo kohta, että en voi pitää sinulle paikkaa varattuna kun perut sen joka kerta. Haluaisin nähdä tätä ihmistä kovasti, mutta kun se on aina tätä. ap

Totesin, että aivan sama, ottakoon itse yhteyttä jos haluaa joskus vielä nähdä. Mä en ala sopimaan ja hänelle aikoja enää varaamaan. Sun kohdalla tuo on jo toistunut useasti, niin sanoisin ihan suoraan kaverille, miltä hänen toiminta tuntuu...

Vierailija
6/6 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan yllättynyt, miten ei teilattukaan itsekeskeiseksi lapsettomaksi (jota en ole kumpaakaan). Luulenpa että tapaaminen pitää jättää herraan haltuun -se onnistuu sitten jos se pulpahtaa meille kummallekin yhtäaikaa mieleen. Ystäväni taitaa elää rentoa kotielämää, jossa tehdään ilman kelloa mitä mieleen tulee, enkä siihen väliin pääse mitenkään, ellei hän itse halua minua muistaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi