Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö/laittaisitko lapset hoitoon tässä tapauksessa?

Vierailija
04.01.2010 |

Ennen kuopuksemme syntymää olimme molemmat päivätöissä ja lapset hoidossa. Nyt kuitenkin minä olen vaihtamassa työpaikkaa (töihin palasin 2kk sitten kun kuopus oli 11kk) ja jatkossa olen vain öisin töissä. Minun työvuoro alkaa 20-21.30 ja loppuu 4-7.30. Mies on töissä pääsääntöisesti 8-16, mutta välillä saattaa päästä jo 12-14välissä. Suuri osa töistäni on viikonlopulla ja sillon ei ole tarvetta hoidolle kun mies kotona, mutta arviolta muutama päivä, maksimi varmaan 10päivää on sellasia kun mies on töissä ja minä tullut yöstä.

Yleensä lapset nukkuu vapaapäivinä kymmeneen, mutta välillä saattavat herätä jo seiskaltakin. Periaatteessa jaksaisin päivän lasten kanssa, jos heräävät kympiltä, mutta jos sattuvatkin heräämään seiskalta niin käytännössä pitäis valvoa töiden jälkeen siihen asti kunnes mies kotona. Tuokin vielä menis, jos seuraava yö on vapaa, muttei sillon, jos pitää olla seuraava yö töissä.

Hoidossa siis olisivat 4-6tuntia, minä siis hakisin kun oon nukkunut tarpeeksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otatte vaikka 13 hoitopäivää ja osittain? Siis mikä se on alle 6 h/päivä?

Minusta pitää ottaa vastuu ja olla järkevä vanhempi ja nukkua työnsä jälkeen. Ja tän jälkeen olet reipas!

Itsellä on vuorotyö ja minä en ainakaan pystyisi tekemään töitä yöllä ja nukkumaan vaan muutamaa tuntia ja sen jälkeen valvoa seuraavaan aamuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla