Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan isestäänselvää, että mies pyytää sun puhnumeron yhden yön jutun jälkeen ?

Vierailija
04.01.2010 |

Mulla oli la tällänen. Aamulla lähteissään pyysi, että annanko sille numeroni " jos joskus nähtäis " ja annoin, koska itseasiassa toivoinkin, että pyytäs sitä. Siitä ei oo vaan mitään kuulunut. Mä jotenkin odotin, että ois laittanut su aikana mulle jotain viestiä....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos jokus nähtäis" on noita vakiofraaseja. Koskaan ei tulla näkemään ja mies varmasti pyyhkinyt numerosi jo pois.

Vierailija
2/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut säilyttävät niitä, koska seksitaudeissa on ilmoitusvelvollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos jokus nähtäis" on noita vakiofraaseja. Koskaan ei tulla näkemään ja mies varmasti pyyhkinyt numerosi jo pois.

Ap

Vierailija
4/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen yleensä puhelinnumeroita vaihtanut, mutta ei tosiaankaan aina kuulu mitään. Yhden kerran vain on jokin suhteentapainen virinnyt yhdenyön jutusta. Viimeksi sanoin itse, että anna nro, niin voidaan nähdä, mutta sitten myöhemmin en enää halunnutkaan. Miekkonen on siis voinut muuttaa yksinkertaisesti mielensä.

Vierailija
5/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole ainakin mielessä MAHDOLLINEN tapaaminen uusiksi. Sitten myöhemmin voi miettiä asiaa, jaksaako ja kiinnostaako sen suuremmin. En nyt sulkisi pois mielestä, että mies ei ota yhteyttä vaikka viikon-parin päästä tai sitten ei. Älä silti odota liikoja ja yritä olla ajattelematta koko juttua. Kuuluu, jos kuuluu.

Vierailija
6/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-oltu naimisissa 6 vuotta kohta...

Vierailija
7/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ainoa pyysi aamulla numeron, hänen kanssaaan nyt kaksi lasta ja 3v naimisissa.

Vierailija
8/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oltu yhdessä 15v.

Ei ne kyllä yleensä heti seuraavana päivänä soittele, mutta alku viikosta pitäisi kuulua.

Vierailija
9/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään sänkyyn. Ja siitä alkaa suhde.

Vierailija
10/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aina toivon etteivät pyytäisi, ja jos pyytävät niin annan väärän...

Vierailija
11/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellilleni avoautollaan ja antoi käyntikortin ja pyysi soittelemaan. En kuitenkaan koskaan soittanut, mutta minusta se oli aika kohteliaasti toimittu.

Vierailija
13/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeroni ensin sen kännyyn ja se soitti sitten mun puhelimeen jolloin sain sen numeron....siis jos sieltä oiskin kuulunut, että " valitsemanne numero ei ole käytössä " tms.

Mä annan kyllä aina oikean puhnumeron jos vähääkään olen kiinnostunut, muussa tapauksessa sanon suoraan etten anna.

Noolen mäkin kyllä baarissa yhdelle innokkaalle roikkujalle antanut väärän numeron :)

Ap

Vierailija
14/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamisen myöhemmin päivällä, ajattelimme mennä syömään. Minulla ei ollut ko. miehen puhelinnumeroa, enkä muistanut edes nimeä..Ensin ajattelin, etten varmaan mene paikalle, mutta 15min ennen sovittua tapaamisaikaa menin uteliaisuudesta.. Siellähän mies oli minua odottamassa, treffit kestivät 6 tuntia.

Nyt olemme naimisissa olleet jo 6 vuotta.