:D Hahhah, saipas varas hyvän saaliin
Siivoilen tässä kaappeja, ja olin viemässä kellariin pottaa kun jätin kellarin oven ulkopuolelle repun jossa roskiin menevää kamaa. Kun tulin kellarista, oli reppu poissa. Varas on varmaan iloinen saatuaan saaliiksi
-rikkinäisen repun (rikki vetskari, toinen olkain, sisällä isoja tahroja kun sinne on levinnut mm. pullo punaviiniä). Olin vielä leikannut kaikki "klipsut" talteen.
-lahoavia ja TODELLA rikkinäisiä vaatteita, niin lahoja että heitin pois tilkkuvakastakin. Kaikki napit irrotettu. Myös muutamia reikäsiiä sukkia, alushousuja ja kalsareita.
-rikkinäisen kahvipannunsuodattimen, sakset jotka ei leikkaa, katkenneen hengarin, Mikko Alatalon joululauluja kasetilla ja 911-dokumentin VHS-kasetilla (itse neuhoitettu).
Onnea vorolle vaan hienosta saaliista :D
Kommentit (7)
Meiltä varkaat vei mm. viinapullon, joka oli täynnä vettä! kippis vaan:)
olin vienyt häkkivarastoon rikkinäisen tv:n,en jaksanut lähteä roudaamaan mihinkään kierrätykseen. Ja ihanaa,joku oli vaivautunut sen sieltä varastamaan :D
kalliissa pullossa karvanpoistoainetta, tulee kalju rosvo:)
reppana istuu kaljuna reikäisissä vaatteissa risan telkkarin edessä, hörppii vettä viinapullosta ja kuuntelee Mikko Alatalon joululauluja :D
reppana istuu kaljuna reikäisissä vaatteissa risan telkkarin edessä, hörppii vettä viinapullosta ja kuuntelee Mikko Alatalon joululauluja :D
Toi mikko alatalo on paras:DD