Oliko ne Easy beasy -haalarit, vai mitkä..?
sillon 80-luvulla? Sellaset mustat kääntötalvivaatteet, joissa oli pun. tai sin. vuori...
Tuli vaan mieleen, enkä muista sitä nimeä.
Kommentit (10)
jos nyt haalarit voi tyylikkäitä olla. Oisko ollu sellanen "parempi" merkki?
Vieläkö joku on kiinnostunut Easy Beasy -haalareista? Minulta löytyy käyttämätön musta-punainen kääntöhaalari n. Kokoa 80cm, aito 70-lukulainen ihanuus..!
hei etsin myös haalareita ja muistan niitä Stockan osastolla 1990-luvun alussa aikuistenkin kokoa, harmittelen edelleen etten silloin ostanut, löytyykö mistään? Naisten L-Xl kokoa, maksan hyvin, esim. mustapunainen.fazoria@suomi24.fi
Kiva juttu! Itse yritän epätoivoisesti löytää lapsilleni sellaiset retro Easy Beasyt! Olen itse syntynyt 70-luvun alussa ja kaikilla töölöläislapsilla siihen aikaan oli iisibiisit! Itsekin haaveilin sellaisista. Serkullani Oulussa (.s76) oli hieno musta/vihreä iisibiisi-haalari. Meillä päin olen nähnyt puna-mustia ja sini-mustia sekä joskus vihreä-mustia, pari keltaa v.kelt/mustia ja kerran valko-mustan jollakin 1-vuotiaalla. Omissa 1v.-kuvissa oli easybeasy päälläni (mutta se oli t.sin/pun, vai oliko se sittenkin Bunukan haalari tai jäljitemä). Ne olivat tosi lämpimiäkin.
Viimeisen kerran törmästin Easy Beasy-haalareihin vuonna 1990 syksyllä, kun olin Stockan lastenvaateosastolla jouluapulaisena. Harmittaa vieläkin, etten ostanut paria haalaria varastoon. Koot olivat noin 80 cm-130 cm (isommille oli takki+housut) ja oli vain musta-sin/musta-pun - haalareita.
Olen valmis maksamaan 200 e/kpl hyväkuntoisesti EAsy Beasy-haalarista (mieluiten 80-90-luvulta).
Easy Beasy-näyttely kuulema avataan Helsingin kaupunginmuseossa v. 2012!!!
Mullakin löytyisi 80-luvun musta-sininen 80 cm Easy Beasy -kääntöhaalari. Haalarissa ei näy käytönjälkiä, jalkalenksut tosin ovat hapertuneet, ne saa vaihdettua helposti uusiin joustokuminauhoihin, sillä ne vain pujotetaan lahkeiden kiinteisiin lenksuihin.
Terkuin
Mun lapset käytti samaisia vaatteita 80-luvulla, ne oli tosi hyvät.