Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan hengityksestä kysyttävää.

Vierailija
02.01.2010 |

Alusta asti vauva on hengittänyt vaikeasti, toki nyt paljon helpottunut ja aina flunssan yhteydessä hengitys hankaloituu entisestään. Vika ei ole keuhkoissa vaan sen kuulee, että se on kurkun alueella. Vauva on nyt puoli vuotias.

Useaan kertaan olen käynyt lääkärissä kun alussa ihmettelin ja olin todella huolissani hengityksestä. Käytiin kerran jopa vuorokauden seurattavana lastenklinikalla, mutta vikaa ei ollut, saturaatio täydessä koko ajan jne.

Pitääkö mun siis nyt tyytyä tähän, että vauva hengittää välillä kuin olisi kurkussa jokin este vai mitä teen. Tulee itsellenikin ahdistus, kun kuuntelen taas tuota vaikeaa hengitystä vauva ei itse häiriinny siitä, välillä tietenkin vaikea olla muttei sen enempää kitise.

Kiitos jos viitsitte vastata.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sellainen olo, että pitääkö tässä tosiaan alkaa taistelemaan että lapsi tutkitaan tarkemmin. Vaikka ei kaikkea mitä netissä lukee tarvitse ottaa niin vakavasti :)

ap

Vierailija
22/22 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei pidä lapsesi puolta kuin sinä,

ihmettelen jos lastenlääkäri tekee diagnoosin näkemättä lasta.

Lainaa vaikka rahaa ja vie vauva erikoislääkärille. Yleensä äidin tuntemukset lapsestaan osuu oikeaan, en usko että suotta hätäilet onhan sinulla jo lapsi ennestään.

Vastikään luin jutun miehestä joka valitti päänsärkyään pitkäään ja häntä ei uskottu, pidettiin jopa psyykkisesti sairaana, lopulta tutkittiin ja oli aivosyöpä

mies selätti syövän kaksi kertaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi