Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vuorotyötä tekevät lähihoitajat, mikä on palkkanne?
02.01.2010 |
Millainen palkka on noin keskimäärin kuukaudessa lähihoitajalla, joka tekee aamua, iltaa ja yötä?
Kommentit (4)
Paljonko sun vuositulot ovat?
1850e. Kaksi yövuoroa oli, loput aamua ja iltaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
25000e, työt aloitin helmikuun alussa. Ei vielä ikälisiä.
suunnilleen 30000e, yksi ikälisä. Viikonloppuja joutuu tekemään paljon...
Alue: Aihe vapaa
1850e. Kaksi yövuoroa oli, loput aamua ja iltaa.